Haha leuk
(foto) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(foto) Anora schreef:Oke..
Zijn jullie al ontgroend?
Zo ja: wanneer, hoe vond je 't, met wie, hoe oud was hij en hoe oud was jij?
Wat was de leukste keer dat je hebt gezoend? Wanneer was de laatste keer dat je hebt gezoend? Wat is de gekste plek waar je hebt gezoend?
Zo nee: wil je z.s.m. ontgroend worden of maakt het je niks uit? Wat verwacht je ervan? Denk je dat het lekker is, vies is of wat dan ook?
met een vage gozer ik was 14 volgens mij en hij 15/16
vond het vreselijk ben daarna gelijk naar de wc gegaan en net gedaanof ikmoest plassen maar ondertussen ff mn mond spoelen
Dat was de laatste keer
de gekste en enigste plek
bij vriendin op dr bed
tot zo dan maar weer

Vertel maares. (stuur anders ff pm dan raak ik ut niet zo snel kwijt.) Rafaela schreef:nee dat al helemaal nietik wil graag dat ze ontspannen loopt, en doe de laatste tijd gewoon vaak met hele lange teugel rijden en dan gaat ze lekker stofzuigen
maarja is een ramp als ik de teugels wil oppakken. laatste keer ging het goed, echt superveel overgangen gemaakt en ze ging gewoon in draf aan de teugel vanzelf zo lekker ging het
mjah, daar gaat het mij niet om, ik heb gewoon het liefst dat ze ontspannen loopt en dat het gewoon goed is, en dat we goed samenwerken
nu ga ik foto uploaden

en kans omdat we natuurlijk met zijn 2e rijden.. en leonne wel iets anders rijd dan ik 
, zweep heb ik er liever wel bij
gewoon om net dat ene beetje bij te tikken als het nodig is 

Is trouwens mijn beste maatje 

In het weekend woon ik daar half

) & ik..
)

met pom heb ik ook niet de kans om "echt" te trainen vanwege oude blessure aan haar heup. ze kan en wil het wel, maar haar lichaam niet
+ dat de eigenaresse der ook nog rijd, hoewel wij best wel een vergelijkbare rijstijl hebben
met eigen paard zou ik echt precies hetzelfde als jouw hebben

maarree
wanneer moet je dat verslag afhebben
?

of moet je uitgebreider
?
maar ik zou het altijd kunnen proberen 
kijk ik me pappie effe lief aan
Vind je nog wat andere dingen dan zet ut maar derbij.
?

) want we wonen denk ik 20min van elkaar vandaan, en dan is het misschien goedkoper?