Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral de achterkant 

Anora schreef:Maarja, ik heb de leuke onderwerpen vandaag gemist
Dus kom maar weer op met een nieuw onderwerp

Mij wat willen zeggen over hoe jullie rijden, jullie methode en daarvan de voordelen en misschien ook wel nadelen die jij ziet of die zouden kunnen gebeuren? (Via Pm)
). Het was de eerste keer dat ik uitging, het was raar, had kouwgom nog in en ik had verwacht dat die in de weg zou zitten
maar dat was gelukkig niet en dat ging gewoon goed. Ik heb in totaal met 10 verschillende jongens gezoend denk ik.. Van geen één heb ik echt heel veel spijt. Trouwens, heb met allemaal meer als 1 keer gezoend
haha stom maarja. Gekste plek, uhm, boven de WC met carnaval. (vroeg me niet hoe dat kan
)

Anora schreef:Oke..
Zijn jullie al ontgroend?
Zo ja: wanneer, hoe vond je 't, met wie, hoe oud was hij en hoe oud was jij?
Wat was de leukste keer dat je hebt gezoend? Wanneer was de laatste keer dat je hebt gezoend? Wat is de gekste plek waar je hebt gezoend?
Zo nee: wil je z.s.m. ontgroend worden of maakt het je niks uit? Wat verwacht je ervan? Denk je dat het lekker is, vies is of wat dan ook?
daarna met een jongen gezoend waarvan ik walgde
dus dat was minder, moest voor een spelletje..., van die ene heb ik dus spijt, van de andere niet
laatste keer is weet ik niet meer echt
mjah hoop het binnenkort wel weer te kunnen doen met mijn nieuwe vriend
als ik die ooit nog krijg
ik mis het echt zoo erg op sommige momenten 
glenn was niet op de voetbaltrainning dus morgen maar weer proberen, alhoewel jeremy er wel was
dies ook leuk
alleen zon show jochie, 
Verveel me, dusja
ik ben nog in de leer 

Rafaela schreef:@ patty trainingsmethode heb ik niet echtik ben nog in de leer
woeii ik ga vanavond wel springen met pompano
maar jullie hebben gewoon al 20 pagina's erbijgelult ofzo

Veel plezier en succes alvast!
ik wil graag dat ze ontspannen loopt, en doe de laatste tijd gewoon vaak met hele lange teugel rijden en dan gaat ze lekker stofzuigen
maarja is een ramp als ik de teugels wil oppakken. laatste keer ging het goed, echt superveel overgangen gemaakt en ze ging gewoon in draf aan de teugel vanzelf zo lekker ging het
mjah, daar gaat het mij niet om, ik heb gewoon het liefst dat ze ontspannen loopt en dat het gewoon goed is, en dat we goed samenwerken 

ik ben rechts vriendin links
mjah de foto is uitgerekt op de een of andere manier