Hier gaat het tegenwoordig redelijk met de berichten, ben ik wel blij om. Al krijg ik nu vooral berichten dat ze niet kunnen, haha, maar je kan niet alles hebben zeker?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Ik ben een stille meelezer sinds ik een eigen paardje heb en ik zit een beetje te twijfelen. Ik heb altijd samen met mijn moeder een fjord gehad, deze deden we met zijn drieen en heeft dan ook nooit een verzorgster gehad.
Inmiddels heb ik ook een arabier erbij. En nu ik weer meer werk, merk ik dat het voor mij steeds lastiger aan het worden is om twee paarden te doen. Ik heb een leuke verzorgster die hem een keer per week even pakt, maar zij heeft momenteel een hernia en kan ook niks. Nu zit ik er over na te denken om nog iemand te zoeken die mijn ruin 1x per week pakt. Dan doen twee mensen hem 1x pw en ik doe hem dan de andere vijf dagen. Maar kan ik dit maken naar zowel mijn hypersensitieve paard als mijn huidige verzorgster? En: kan ik ook gewoon tijdelijk iemand zoeken? Dat zou het allerbeste voor mij zijn.
Op mijn ruin kan niet gereden worden. Dat komt er ook nog bij
plutolover schreef:hier ook paar meiden gehad die alleen de lusten willen. lasten waren er niet, alleen 1x in de 3/4x les. Maar daar hadden ze geen geld voor...
ik mis bij sommige wel beetje de mentailiteit. het moet ze niks kosten.
_kmbn schreef:Heb al wel meteen een reactie gehad van een kennis, ze heeft geen ervaring met grondwerk maar is wel bereid om lessen te nemen. Dat is voor mij dan meteen weer een tweestrijd, want ik weet dat ze een leuke meid is, maar ik weet ook hoe mijn merrie is. Hoe gaan jullie om met dit soort dingetjes? Of hebben jullie wel is een minder ervaren persoon in hand genomen en het aangekeken? Dit is allemaal nieuw voor mij haha.. ik was jaren lang zelf dat pennymeisje opzoek naar een pony..
_kmbn schreef:Zoektocht bijrijder weer opnieuw gestart... Mijn persoonlijke situatie is wat gewijzigd, gezien Kani helaas naar een ander huisje is gegaan ( hij trapte sinds enkele weken jacy dagelijks tot bloedens toe en als het ff lukte dwars door de hekken heen). Eerst zocht ik een bijrijder voor 2 pony’s, gezien ik geen geschikt persoon kon vinden de zoektocht gestaakt.
Toch vanochtend het er maar weer opgewaagd en vol goede moed een nieuwe advertentie gemaakt * link staat in me onderschrift ben benieuwd naar jullie mening*
Vind het zo lastig wat te typen, het is al snel veelste lang. Maar zodra ik het kort en bondig typ lijkt het alsof het niet om een dier gaat, volgens mij heb ik nu wel
De juiste middenweg gevonden?
Heb al wel meteen een reactie gehad van een kennis, ze heeft geen ervaring met grondwerk maar is wel bereid om lessen te nemen. Dat is voor mij dan meteen weer een tweestrijd, want ik weet dat ze een leuke meid is, maar ik weet ook hoe mijn merrie is. Hoe gaan jullie om met dit soort dingetjes? Of hebben jullie wel is een minder ervaren persoon in hand genomen en het aangekeken? Dit is allemaal nieuw voor mij haha.. ik was jaren lang zelf dat pennymeisje opzoek naar een pony..
Is het trouwens gek om later pas een (niet hoge) bijdrage te vragen? Ik zoek nu echt verzorger en lekker leren en spelen met haar. Maar zodra ze onder het zadel is verwacht ik wel dat ze ook word gereden door dan de bijrijder. Bij mij op stal hoef je geen klusjes niks te doen, het is tegen het duin aan en er zijn veel dingen mogelijk. Hebben jullie in dit soort situaties gestaan?