goldenarrow schreef:Voor de verkoop of niet, je weet nooit wat de toekomst brengt.
Ik kan met recht zeggen dat ik mijn bijrijdpaard meer waard heb gemaakt. Toen ik daar kwam rijden was ze net voor de 5e keer ohz en kende ze nog niks. Ze was zelfs nog nooit van het terrein af geweest. Nu kan je er een leuk rond rondje op rijden, springt ze ohz 80cm en ben ik bezig met haar verkeersmak maken.
De eigenaar is niet van plan haar te verkopen, maar mocht het toch nodig zijn dan is het makkelijker als ze meer kent en kan.
@hierboven; maar een goed doorgereden talentvol paard is meer waard dan dat groene talentvolle paard.
Ben ik het niet mee eens dat je het paard meer waard hebt gemaakt. Je hebt de afzetmarkt groter gemaakt, maar waardevoller? Daar spreek je pas van als het paard al een aardig stuk in de sport heeft gelopen. Wat ik nu lees wat je hebt gedaan, daar voldoet veel recreatiepaarden aan, ook manegepaarden.
Verder ben ik het wel eens met NatasjaE. Neem maar eens een kijkje bij veilingen of bij keuringen of verrichtingen. Wordt je een hoop wijzer van.