Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dancer_ schreef:Ik kan helaas geen vergoeding betalen, maar zou wel eventuele klusjes willen doen, en af een toe wat lekkers/halster. Mn verzorgpony heeft inmiddels 5 halsters
Zag hier een advertentie 3x in de week een bijrijdpaard voor 100 euro, dat vind ik best prijzig.
Ssmarty schreef:dancer_ schreef:Ik kan helaas geen vergoeding betalen, maar zou wel eventuele klusjes willen doen, en af een toe wat lekkers/halster. Mn verzorgpony heeft inmiddels 5 halsters
Zag hier een advertentie 3x in de week een bijrijdpaard voor 100 euro, dat vind ik best prijzig.
Ja dat.vind ik ook.. Je doet toch ook iets terug voor de eigenaar door dat paard te rijden? En daar tegenover staat natuurlijk dat je van het paar en de spullen gebruik mag maken. En dan ook nog eens 100 euro betalen?
Zoek schreef:Hier heb ik zo vaak gehad dat ze op de manege blijven rijden omdat dat zo gezellig is maar geen geld willen uitgeven aan een les op mijn paarden....
Ik vraag geen vergoeding maar zie wel graag dat er een les genomen word, ik vind dat niet meer dan logisch maar verzorgsters zien dat vaak niet zo. Een verzorgster wil graag verzorgen/rijden en omdat het op de manege vaak maar een keer in de week kan zoek je een verzorgpaard dus je doet elkaar toch een plezier en niet alleen een verzorgster de eigenaar? dat is wel heel raar anders zou je geen verzorpaard zoeken? Je moet het zien als elkaar helpen en als je het anders denkt weet in niet of dat bij mij zal passen
Ssmarty schreef:Ik zeg niet dat ik goed ben, want dan ben ik niet.. Maar iemand is op zoek naar een verzorger/ bijrijder vaak omdat diegene zelf er niet genoeg tijd voor heeft. Dan help jij de eigenaar toch op die manier?