Maar je moet ook wel in je achterhoofd houden dat ze niet allemaal zo zijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mnkortleve schreef:Tigra_ Daar ben ik het ook zeker mee eens mijn ouders lieten het me ook zeker zelf oplossen.
Maar je moet ook wel in je achterhoofd houden dat ze niet allemaal zo zijn.
Hippepony schreef:even een vraagje:
Vinden Bijrijders/verzorgers het belangrijk of ze mogen rijden op hun verzorg/bijrijd paard/pony?
Nixxs schreef:Dan deze reactie...Hallo, ik wil graag langskomen,waar is het ??
Alleen dat, verder is de mail leeg
_Cher schreef:Zojuist heeft de moeder van mijn verzorgster laten weten dat ze niet meer komt.. Ben wel lichtelijk geïrriteerd hoor.. ze vond het niet meer leuk er was te weinig afwisseling omdat ze alleen maar mocht rijden in de bak. Tja dat is ook niet zo gek lijkt mij, wij wonen niet dicht bij het bos en om nou een meisje van 12 met een jonge pony alleen op de weg te laten rijden?? Ik was vroeger hartstikke blij als ik een pony mocht verzorgen waar ik ook nog mee in de bak mocht rijden!! Ik vind wel dat een pony verzorgen nu heel anders is als vroeger de meeste vinden het ook nog raar dat je een kleine bijdrage vraagt. (lees:€50,00 p.m. en dat voor gemiddeld 3x per week rijden)
Dit is al de 2e bijrijdster in 9 maanden tijd. Ik wil alleen dat er op een correcte manier met mijn pony om wordt gegaan dat is toch niet zo gek lijkt mij...
justdiesel schreef:Nixxs schreef:Dan deze reactie...Hallo, ik wil graag langskomen,waar is het ??
Alleen dat, verder is de mail leeg
Had ik laatst ook!
Kreeg een mail,
Beste .....
Bel me even voor een afspraak.
mvg .....
Euhhhh ja......niet dus!
Heb terug gemaild of hij eerst wat meer info wilde mailen, mailt hij terug dat zijn dochter interesse heeft.
Nou bedankt voor je mail maar ik zoek verder!
Wieldop schreef:justdiesel schreef:
Had ik laatst ook!
Kreeg een mail,
Beste .....
Bel me even voor een afspraak.
mvg .....
Euhhhh ja......niet dus!
Heb terug gemaild of hij eerst wat meer info wilde mailen, mailt hij terug dat zijn dochter interesse heeft.
Nou bedankt voor je mail maar ik zoek verder!
Dat vind ik eigenlijk nog niet zo onbeleefd/raar. Hij vraagt alleen dat als je tijd hebt of je dan kunt bellen om het een en ander door te spreken, toch?