hmm denk niet dat dit het word.. he balen.. moet namelijk ook treinkaartje kopen enz. en ben nou niet egt rijk.. het kaartje voor het evenement ken ik wel betalen maar dan ook nog de treinreis enz.. en ik wilde zo graag mee
Ja sorry als je dichter bij woonde wou ik je bets komen halen, maar dan kan ik geloof ik al om 7uur 'sm orgens gana vertrekken om daar om 10uur te zijn.
Net naar stagebedrijf gebelt.. of ik vanavond zou kunnen komen voor verslag. Maar vanavond heeft tie les en ik moet het verslag eigenlijk morgen inleveren Maar goed dat ik vandaag nog ff naar me stagebegleider ben gegaan om te zeggen dat het misschien niet zou lukken met handtekening laten zetten met verslag! Pffooe,, daar ben ik wel ff blij om!
Hm.. ik vind hem niet zo An Opzich wel leuk idee maar hij had van mij een stuk scherper mogen zijn en nog wat maar kan der ff niet op komen :s Nu is het te druk en afleidend naar dingen vind ik kan ook komen doordat ik koppijn heb
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 12-09-06 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt