Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:@ justdiesel : verkopen omdat je geen bijrijder vind?
@ bello2005 : leuk dat je waarschijnlijk kan verhuizen! Zou het wel minder vinden als ik dan afhankelijk zou zijn van verzorgers
@ Lianne86 : gewoon even tijd voor jezelf nemen, je paard loopt niet weg in principeJe kan ze altijd wel al eens laten kennis maken met moeder & zusje, met hen moet het tenslotte ook klikken
Hier inderdaad besloten om ermee te stoppen. In samenspraak, maar vanuit mijn gevoel. Ik vind het gewoon te gevaarlijk om een relatief vreemd iemand hem uit de weide te laten nemen. En alleen maar in de weide borstelen enzo is ook niet echt waar de meeste naar op zoek zijnIk doe het gewoon weer zelf .. de dagen dat het lukt krijgen ze allebei extra aandacht, de andere dagen zie ik wel .. Komt wel goed
justdiesel schreef:Nee niet daarom, gezeik bij de wei waar ze staan en geen andere wei kunnen vinden...
Lang verhaal.....
Lianne86 schreef:Haha jij zit bij mijn huis in de buurt :p daar is het "beter" qua verzorgers... (iig, meer verzorgers die iets zoeken) (Kwam erachter toen ik mijn postcode op MP niet had verandert (Zwijndrecht)... dus de advertentie linkte naar mijn "huis" ipv naar mijn paard (Nuenen, bij Eindhoven):'))
Ik zou persoonlijk dan zeggen: 1 dag doordeweeks samen ofzo (dan kun je ook zien hoe het gaat/tips geven etc.) en dan de zondag... De zaterdag dan gewoon een rustdag... Goede verzorgsters lijken zeldzaam en het feit dat je haar al kent en vertrouwd zou voor mij hoger wegen..