dat is wel heerlijk, ik weet ook nog niet hoe we het van de winter doen. Heb twee buitenbakken en een wei maar alles zonder verlichting. Vorige stalruiter ging nl. 's winters naar een stal met binnenbak maar ja, ik rij er pas net en drie paarden verhuizen is ook een kostbare zaak. Plus dat ik het graag bijhou als er nog iets zadelmak gemaakt wordt want er staat ZO'N leuk jong paard bij.
ach Sylleke, ik steun je wel..Ik kan ook alleen maar buiten rijden.. Ik zie op dit moment nog niet het probleem..Heb een paard wat de regen heerlijk vind.. En anders gaat ze lekker de paddock in.. Ik onder mn paraplu en zij lekker rennen..
Mja, ik rijd (ind e mate van eht mogelijke) gewoon in de buitenbak, op m'n eentje naar buiten is nu niet zo 'n slim idee met een witnerse Olga . Maar ja, als ik een buitenrij slachtoffer vind .
Maar ik ga eens slapen, morgen om 10uur duimen voor mij, heb autorij-examen .
Poe wat heb ik vandaag een drukke dag! Ben pas om 4 uur thuis, moet dna nog rijden en kranten bezorgen en een vriendin van mij is jarig en daar moet ik ntauurlijk ook nog heen!! Dus jullie zullen me vandaag niet veel zien!
Hee Brigitte, Tot wanneer sta je nog op Berestein? Even kijken of er nog iets te regelen valt wat betreft het bosritje
Verder ga ik pas weer over een hele tijd naar mijn verzorgpoonie (staat bij de camping, dus wanneer het campingseizoen afgelopen is, komen we er niet meer helaas)
Ik heb vandaag niet kunnen rijden Gisteren ook al niet, dus dat wordt wat morgen! Ik ga zodalijk naar de verjaardag van een vriendin dus dat is ook leuk Leuk olympia dat je morgen op een prive stal staat (wist trouwens helemaal niet dat je brigitte hette )
Thx . Vanmiddag m'n papiertje op gaan halen, en nu mag ik lekker vrij rondcrssen en ook in Nl rijden. Is wel lastig als je aan de grens woont en niet mag gaan shoppen in Roosendaal . Maar nu mag dat dus wel .
Vanmiddag liep Olga zo lekker, hoop dat ze zondag ook zo gaat . En heb ook nog op Amity gereden (staat nog bij hun, maar te koop). Normaal rijdt er iemand anders op, maar die is er zaterdag afgevallen met springen en heeft een botje in z'n hand gebroken, dus kan niet rijden. Dus ja, ik zeg: Ik wil er wel ff op hoor.
Maar ik ben er ook een keer afgevallen, toen begon ze te bokken en ineens stond ze kaarsrecht omhoog en toen deed mijn staartbeentje drie weken zeer .
Maar ze is veranderd en was nu veel braver. Dus wsl ga ik haar nog een tijdje rijden . Is ook nog een vrij jong paard, 5 jaar en helemaal anders dan Olga, maar da's weer eens wat anders om mee te werken .
Ik kom net terug van Niels. Hij staat weer in de grote (zomer)wei en ik kreeg hem er maar niet uit. Ik ben misschien wel een kwartier bezig geweest.
Het rijden ging weer goed Het gaat langzaam weer de goede kant op. Het was wel erg nat Veel regen kregen we over ons heen maar daar heeft Niels totaal geen problemen mee (en ik ook niet echt)
Ik ga maar eens douchen, ik moet zo namelijk een wedstrijd spelen. (volleybal)
Shhhtttt zwijg over de winter, ik heb daar een hekel aan .
Sneeuw is wel leuk altijd heerlijk toen er vorig jaar zoveel sneeuw lag
alleen met rijden is het altijd zo koud Al is iris dan wel altijd zo leuk, echt een teddybeer, die vacht, zo dik *heeft alleen een buitenbak die regelmatig helemaal onderwater staat maar wel rijbaar is* Lekker stampen door de plas