Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
100 euro zouden betalen dan kon ze blijven. 

maar als ik bvb een nieuw dekje wil kopen mag ik dat zelf doen af andere spullen zoals ,halster,beens\beschermig en dal die sooi. Maar leuk blijft het meestal wel altijd!!
kapi staat nl ook aan huis
deken dekje etc. koop ik natuurlijk wel zelf
) ik heb mn eigen buitenbak in de achtertuin van de boerderij waar niemand anders in rijd en weilanden/bos voor buitenritten vlakbij.. heerlijk!
ik krijg ook 1x in de week les van de eigenaar. en kan altijd komen wanneer ik tijd en zin heb. dus of het nou 1x in de week is of 5x in de week is.
Vanessa24 schreef:Een manege is niet hetzelfde.op een manege zul je er ook voor moeten betalen.
mag er alles mee doen, alleen meot wel zelf de lessen betalen maar lijkt mij logisch
Me vorige verzorchpony(heronie) moest ik wle voor betalen 140 euro in de maand voor 5 dagen in de week
vet duur!!
). Maar op t moment wil k eerst voor mn rijbewijs sparen dus een eigen pony duurt wel even (ik leg nu ong. elke maand €100 apart). Dan is dit een leuke en goedkopere oplossing. Zo heb ik toch een soort van eigen pony, leer ik omgaan met mn geld, veel verantwoordelijkheid en kan ik sparen voor mijn rijbewijs
Helaas weten mn ouders nog niet echt wat ze ervan vinden. Ze willen niet dat ik voor een pony betaal, maar als ik een eigen zou hebben zou ik zeker per maand het dubbele moeten betalen. Maar goed, komt vast wel goed

Olympia schreef:Weet ej wat de eigenaresse betaald aan stallingskosten waar het paardje staat?
Ik vind 60 euro best mee vallen, hier in de omgeving betaal je al snel 100 euries..
Sylleke schreef:Vanessa24 schreef:Een manege is niet hetzelfde.op een manege zul je er ook voor moeten betalen.
Je gaat er heen, plukt een paard van stal, rijdt les en je gaat weer.
Dat is bij mijn vz-paard dus allesbehalve het geval!
Zowel eigenaar als verzorger hebben er profijt van.
En ik mag er veel mee!