Ik begrijp iets niet:
Boomerang schreef:Gezien ik al die 10 jaar geen bijdrage vraag en nog steeds niet heb ik haar gevraagd deze week taak te verzorgen. Het antwoord blijft uit, ze komt niet op het onderwerp terug. Ook niet na mijn tweede vraag.
Boomerang schreef:Ik heb met haar besproken voor de verhuizing dat er klusjes gedaan moeten worden op de stal en dat ik die wil verdelen, of ze daar voor open staat. Het antwoord was ja. Ze wist ook dat dit 1 dag voeren is en een keertje uitmesten.
Heeft ze je nu genegeerd of niet? Verder lees ik zelfs dit:
Boomerang schreef:Ze heeft me toen ook aangeboden te betalen als bijrijder om te blijven.
Dus ze zegt zowel 'ja' tegen de klusjes én biedt aan om te betalen? Lijkt me sterk. Ofwel wilt ze geen klusjes doen, maar voelde ze wel aan dat er een tegenprestatie verwacht wordt en bood ze daarom het betalen van een vergoeding aan.
Ik vind het eigenlijk best wel erg hoe de bijrijder hier afgeschilderd wordt, terwijl ik een beetje vrees dat we hier het verhaal horen van een eigenaar die stiekem af wilt van haar bijrijder, maar daar na 10 jaar een beetje moeite mee heeft en daarom iedere halm aangrijpt om van Bokt te horen dat die bijrijder inderdaad rotslecht en verwend is. Of dat er op zijn minst ook andere kwestie spelen. Mijn idee, hoor, kan mis zijn. Maar er worden zoveel onduidelijke dingen gezegd door TS, geen touw aan vast te knopen vind ik. Als de communicatie naar de bijrijder ook zo flou verloopt, is het volgens mij mogelijk dat de bijrijder in kwestie geen flauw benul heeft van de ontevredenheid van TS.
Laatst bijgewerkt door Gini op 15-09-20 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt