chelle_dora schreef:WorthTheWait schreef:Ik ben 14 (ja ik weet het, ook nog 'slechts een kind') en zocht een leuk verzorgstertje die mijn pony af en toe wilde rijden omdat ik eigenlijk te groot ben. Iemand op stal wist dus nog wel een leuk meisje, en zij ging in het begin alleen poetsen om kennis te maken. Zij werd dus na een paar keer telkens op stal gedumpt door haar moeder en kon ik daar geen kant op omdat ik oppas moest spelen.
Long story short: ik rijd m'n pony nu lekker zelf.
Terwijl je te groot bent rijdt je je pony zelf? Had dan liever oppas gespeeld..
Ben ik het mee eens.
@Worththewait: Maar de bedoeling van een verzorgster is toch dat zij tijd (die jij niet hebt) in je pony steekt? En niet dubbel op.

. De statusupdates over dat zij tot haar grote verdriet niet meer op bepaalde manege paarden mag rijden wegens iets verkeerds over het paard zeggen op social media blijven prachtig. Die berichten worden namelijk altijd vervolgd door een zadel/hoofdstel wat te koop word aangeboden.
ik heb het nooit echt gevraagd maar wat is TS nou?

)
had er zelf al een maand niet meer op gereden, maar het voorrijden wilde ik voor alle zekerheid toch zelf doen. Ponylief gooide alle remmen toe steeds we bij de poort van de bak kwamen (blijkbaar stond meisje dus heel vaak te kletsen met vriendinnetjes en stil te staan daar terwijl ze eigenlijk moest rijden) en nog zo van die dingen die wijzen op typische fouten van de ruiter en te veel toelaten aan de pony.