Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celestial schreef:Zou er toevallig iemand naar mijn advertentie willen kijken, of het iets is en of er misschien informatie ontbreekt?Grappig om te zien dat mensen zo met het omgekeerde probleem zitten... Het is maar net waar je woont. Met school kan ik gewoon geen uur ketsen, zeker doordeweeks niet... ( Wat vinden jullie belangrijk voor jullie toekomstige bijrijdster? Ik rij namelijk op een manege, dus ben geen ster ruiter, maar ik zou heel erg graag meer leren en hogerop komen in de dressuur.
Citaat:Als ik op zaterdag en zondag kan rijden en de locatie is beschikbaar met de bus
NWDynamite schreef:Citaat:Ik moet op de fiets .. 15 km..![]()
![]()
Maar ben elke dag te vinden bij mijn horsie
Ja dat is best een stukkie, maar fietsen is gratis. 112 km afleggen om heen en weer te komen naar een bijrijdpaard wordt me iets te duur met mijn totaal niet zuinige 2 liter benzine auto. Dat gaat me zo 30 euro per dag kosten om alleen heen en terug te komenen dat 3 keer per week, een maand lang, is 360 euro per maand
. Dus als iemand nog iets dichterbij weet
Nicky84 schreef:Sparky10 schreef:ik zocht eerder ook maar vorig jaar al , maar kon ook niets vinden , nja een bijrijder, dan.maar heb nu gelukkig zelf weer de tijd enz.
waar in elburg sta jij dan Nicky ik tussen elburg en dronten in haha
Je hebt pb. Anders krijg ik weer zo'n groen bericht in mn postvak in.