Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eenitraM schreef:loveidefix schreef:Ik kom al eeuwen bij de mensen over de vloer en het is dan ook niet meer dan logisch dat ik af en toe
haar paard uit het land vis en er wat mee doe. Andersom mag zij ook zonder probleem mijn pony pakken voor hun kids.
Ideaalik gratig rijden, en pony krijgt aandacht als ik er niet ben
(bij het ex ruitertje van mijn shet vroeg ik 20 euro, maar dit meer omdat ik haar een uur prive les gaf per week)
Ben je geschoold?
Ook weer zo watEen win win situatie maar jij wil toch nog geld verdienen. Jij wil toch (neem ik aan) het beste uit je shet en de ruiter halen. Dan vind ik het nier meer dan normaal dat je dit als bijdrage (gratis) doet.
Sees schreef:Eenitra waarom heb jij geen eigen paard dan maar profiteer je alleen van anderen die dat wel hebben?
eenitraM schreef:Sees schreef:Nee hoor Eenitra ik kan prima zelf rijden op die dagen of mijn paarden vrij geven als ik geen bijrijders zou hebben, ook dát heb ik al eerder gemeld
Dan nog help de bijrijder jou. Jij zou haar moeten betalen als je het heel realistisch bekijkt.
:
stef schreef::
eenitraM schreef:Sees schreef:EenitraM mijn bijrijders hoeven zoals gezegd dus niks te doen, niet uitmesten, geen klusjes zelfs niet in te vetten. Er zijn weken bij dat ik zelfs amper rij omdat mijn bijrijders komen. Ze rijden vaker meer dan minder en ik heb de bijdrage niet nodig om rond te komen.
Maar nogmaals, wij zijn allemaal super tevreden met de situatie zo en dat een ander betalen voor een bijrijdpaard stom vindt,boeit dan eerlijk gezegd niets.
Precies! En hier heb je het!
Jou bijrijder doet jou een gunst. Zij valt voor jou in omdat jij dus niet kan, maar moet hiervoor betalen?
Ik noemde zostraks een mooi voorbeeld over een dakloze die bij een slager mag werken maar hiervoor moet betalen omdat deze een dak boven zijn hoofd krijgt...
chanel1985 schreef:Precies! En hier heb je het!
Jou bijrijder doet jou een gunst. Zij valt voor jou in omdat jij dus niet kan, maar moet hiervoor betalen?
Ik noemde zostraks een mooi voorbeeld over een dakloze die bij een slager mag werken maar hiervoor moet betalen omdat deze een dak boven zijn hoofd krijgt...
Sees schreef:Eenitra ik hoef niet in te dimmen, l*lig voor je, echt maar dat is een jaar geleden dus geen argument IMO
chanel1985 schreef:oh nee? een huurauto moet je wel in schone staat terug geven, de onderhoudskosten en reparatiekosten zijn verrekend in de huurprijs, dus dat is ook al geen punt.
Zo kan je het ook bekijken bij een halve stal, is niets anderes dan uw punt over de slager.
Sees schreef:Eenitra, lees jij gewoon niet? Nog een keer dan: mijn bijrijders hoeven niks te doen behalve rijden.
Een huurauto moet je niet alleen schone terugbrengen maar ook afdanken, dubbelop betalen dus.
stef schreef:Misschien eenitra, moet je je er gewoon bij neerleggen dat niet iedereen het ziet zoals jij het ziet. Dat jouw waarheid niet voor iedereen dé waarheid is...
Wat jouw mening is, is harstikke duidelijk
Dat zegt niet dat anderen er ook zo over moeten denken, toch?
chanel1985 schreef:Dat is toch iets anders als 2 keer per maand, moet je dat zelf niet toegeven (maar iets toegeven is blijkbaar moeilijk voor jouw, zegt veel over jezelf)
Staf: amen to that!