Een nee heb je, een ja kun je krijgen ;d
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cherell0 schreef:groot gelijk , proberen kan altijd .
sorry dat ik even niets van me heb laten horen , er is veel prive gebeurt in de tussen tijd .
heb nog bij de friezen gekeken maar kon ze niet vinden (wel een huis met een fries erop maar das lastig rijden enzo)
verder nog een verzorgpony gevonden die te ver weg staat en die wil ze wel dichterbij halen maar ze kan daar geen plek voor vinden (ik ben bang dat dat hem dus ook niet word )
nu met een oude bekende aan het mailen (dat weet zij nog niet) over een haf ... die komt dan bij ons in het dorp , dus we zullen zien wat er gebeuren gaat .
gr
Lienek schreef:Hey meiden!
Ik heb een vraagje van mijn kant (paarden eigenaar)
Zelf heb ik thuis 6 paardjes staan. (5 zijn van ons)
Doordat wij niet veel tijd hebben, hebben wij betalende bijrijdsters.
Wij vragen voor de tinkers 50 pm. en voor de sportpony en onze kwpn 75 (deze zijn gewoon wat meer gewild en op een hoger niveau gereden (z springen en m dressuur)
De meiden mogen alles doen (buitenrijden, springen, wedstrijden, lessen etc.)
Uitrijmogelijkheden zijn perfect. (zwemmeertje op 5 min rijden)
Nu geef ik ook paardrijlessen. Voor 10,- per uur een priveles en omdat de meiden de paarden bijrijden vraag ik aan hun maar 7,50 met af en toe een springles aanbieding voor 5.- p.p. om het betaalbaar te houden.
Wij organiseren ook onderlinge wedstrijden met heuse bekers rozetten en medailles. (er is zelfs een wisselbeker.) De deelname is voor iedereen gratis (vrienden en vriendinnen met eigen paarden en mijn les klanten doen ook gratis mee.)
Daarna vaak een bbq of iets anders waar we dan wel een bijdrage voor vragen om uit de kosten te kunnen komen.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Zouden jullie het voor deze prijs doen? Je hebt geen vervelende klusjes etc. Ja heel af en toe halen we alle bijrijdsters erbij om het erf schoon te maken en alles weer even netjes. Dit is dan uiteraard met drinken en gebakje en met een paar uurtjes weer klaar.
Ik woon trouwens in friesland (tussen heerenveen en drachten) en in de omgeving zitten niet veel manege mogelijkheden etc
groetjes!
Lienek schreef:Dat is het probleem. wij deden het altijd gratis. maar verzorgsters lieten of nooit wat van zich horen of deden niks en kwamen nauwelijks. en nu wij geld vragen komen ze ook regelmatig. die extra klusjes werken na 2 maanden niet meer. kinderen zijn lui. die willen alleen de gemakken en niet de overige klusjes zoals stallen mesten etc.
Lienek schreef:Dat is het probleem. wij deden het altijd gratis. maar verzorgsters lieten of nooit wat van zich horen of deden niks en kwamen nauwelijks. en nu wij geld vragen komen ze ook regelmatig. die extra klusjes werken na 2 maanden niet meer. kinderen zijn lui. die willen alleen de gemakken en niet de overige klusjes zoals stallen mesten etc.
Lienek schreef:Eh bij mezelf? Ik scheer jullie niet over een kam maar uit eigen ervaring weet ik dat echt onwijs veel meiden niks willen doe doen. En op het laatst niet meer komen en pas later na twee maanden of meer vertellen dat school te veel wordt. En dan ligt het bij mezelf? Ik denk eerder bij hun hoor..
missyxlove schreef:marijepagter schreef:mijn verhaal
ik ben ook een hele poos opzoek geweest naar een verzorgpaardje, via marktplaats op atvertenties gereageerd en uiteindeijk na heel lang zoeken mocht ik bij iemand langs komen. super leuk paardje gezellige eigenaar en ik mocht het paard gaan verzorgen we zouden een afspraak maken voor de week erop om alles rond te krijgen, maar nooit meer iets van gehoord.
toen was ik het zat en ben niet meer gaan zoeken. ik mocht op de paarden van de eigenaar van de manege waar ik reed rijden en ik kwam daar bijna elke dag. mocht op alle pony;s rijden wanneer ik wilde en kreeg een goede bang met de eigenaar. ik wilde ook eigenlijk niet meer weg daar.
maar toen kreeg ik opeens een vraag van iemand van die stal of ik haar paard wilde verzorgen. ze zou stoppen met wedstrijden rijden op het paard omdat ze z reed en het paard er te oud voor werd. ze zou met pensioen gaan en de eigenaar was bezig een ander paardje in te rijden waardoor het paard te weinig aandacht zou krijgen en niet meer zo vaak bereden zou worden. dat paard ben ik gaan verzorgen en is nu zo ongeveer mijn eigen paard geworden. ik doe haar bijna elke dag en als ik les wil hoef ik maar te vragen en dan krijg ik dat (eigenaar is ook instuctrice) is soms weken niet en dan 3 keer per week, net wanneer het nodig is... ik ben dus echt super blij met mijn perfecte paardje
wow heel verhaal maargoed, het gaat geef nooit de moed op en ook als je dat doet kan je nog een verzorpaardje krijgen!
tja, jij hebt geluk![]()
bij mij is er niet echt een manege/stal in de buurt![]()
ik woon in België, dat is wat minder 'paardig' dan Nederland :/
Lienek schreef:Hey meiden!
Ik heb een vraagje van mijn kant (paarden eigenaar)
Zelf heb ik thuis 6 paardjes staan. (5 zijn van ons)
Doordat wij niet veel tijd hebben, hebben wij betalende bijrijdsters.
Wij vragen voor de tinkers 50 pm. en voor de sportpony en onze kwpn 75 (deze zijn gewoon wat meer gewild en op een hoger niveau gereden (z springen en m dressuur)
De meiden mogen alles doen (buitenrijden, springen, wedstrijden, lessen etc.)
Uitrijmogelijkheden zijn perfect. (zwemmeertje op 5 min rijden)
Nu geef ik ook paardrijlessen. Voor 10,- per uur een priveles en omdat de meiden de paarden bijrijden vraag ik aan hun maar 7,50 met af en toe een springles aanbieding voor 5.- p.p. om het betaalbaar te houden.
Wij organiseren ook onderlinge wedstrijden met heuse bekers rozetten en medailles. (er is zelfs een wisselbeker.) De deelname is voor iedereen gratis (vrienden en vriendinnen met eigen paarden en mijn les klanten doen ook gratis mee.)
Daarna vaak een bbq of iets anders waar we dan wel een bijdrage voor vragen om uit de kosten te kunnen komen.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Zouden jullie het voor deze prijs doen? Je hebt geen vervelende klusjes etc. Ja heel af en toe halen we alle bijrijdsters erbij om het erf schoon te maken en alles weer even netjes. Dit is dan uiteraard met drinken en gebakje en met een paar uurtjes weer klaar.
Ik woon trouwens in friesland (tussen heerenveen en drachten) en in de omgeving zitten niet veel manege mogelijkheden etc
groetjes!