En als mensen het zeggen, zeggen ze ook waarom en dat kan ik heel goed begrijpen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mohica schreef:meisjes
Dit was heel sarcastisch gezegt en uit pure kwaadheid
Als ik dit lees is 18+ het beste en het betere en de rest onder die leeftijd moet maar op de manege gaan hobbelen...
Dit lees ik hier en dit maakt me kwaad. 18+ dit 18+ dat, dat geeft een heel negatief gevoel voor die dat jonger zijn
Tuttebel schreef:Mijn moeder heeft van de week toevallig haar WA verzekeraar gebeld over het feit hoe het zit met verzekerd zijn als mijn zusje (16jaar) met haar bijrijdpaard ten val komt of een ongeluk krijgt of schade bij een ander veroorzaakt.. Als ze met mede weten van de eigenaresse en mijn moeder rijd dan kan het gewoon op de WA van mijn moeder verhaald worden..
LDRD schreef:Tuttebel schreef:Mijn moeder heeft van de week toevallig haar WA verzekeraar gebeld over het feit hoe het zit met verzekerd zijn als mijn zusje (16jaar) met haar bijrijdpaard ten val komt of een ongeluk krijgt of schade bij een ander veroorzaakt.. Als ze met mede weten van de eigenaresse en mijn moeder rijd dan kan het gewoon op de WA van mijn moeder verhaald worden..
Misschien is het zinvol om je moeder dit eens te laten lezen, want wat jij nu schrijft is onzin hoor: Tanja @ [TAO] FAQ TAO
Tuttebel schreef:Zij heeft dit telefonisch en schriftelijk bevestigd gekregen van haar WA verzekering dus hoezo onzin?
mohica schreef:ja dus kort gezegt: neem allemaal een bijrijder van 18+ en laat de jongeren maar hobbelen op de manège als een eigen paard/pony te duur is
mohica schreef:meisjes
Dit was heel sarcastisch gezegt en uit pure kwaadheid
Als ik dit lees is 18+ het beste en het betere en de rest onder die leeftijd moet maar op de manege gaan hobbelen...
Dit lees ik hier en dit maakt me kwaad. 18+ dit 18+ dat, dat geeft een heel negatief gevoel voor die dat jonger zijn
Lolacabana schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek naar een bijrijder, al 4 maanden. Ik krijg gewoon niet de juiste reacties. Meisjes van 11-12 jaar oud reageren wel, maar die kan ik niet 2-3 keer per week alleen en zonder toezicht mijn - soms toch wat lastige - pony laten rijden. Ik hoop dat ik snel een goede reactie krijg, want ik red het nu echt niet allemaal met school.