En ik in de omgeving Roosendaal

@xxMaxx
Zat er niet iets in mijn richting bij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trustHim schreef:ik meld me ook eens hier in het topic.
Snap er echt niks van, ik bied echt een leuke pony aan, hoeft alleen maar leuke dingen gedaan te worden, niet mesten of wat dan ook. Mag rijden, longeren, knuffelen, poetsen maakt niet uit. Enige wat absoluut niet mag is van het erf af. Leeftijd vanaf 15 jaar. voor 2 of 3 vaste dagen in de week
Ik krijg alleen reacties van 11, 12 jarigen en dat vind ik gewoon te jong. Pony heeft wel iemand met iets ervaring en overwicht nodig
Wen_en_Jelle schreef:Ik moet straks ook even kijken hoe ik het ga doen... Mijn vriend en ik willen graag een kindje, begin volgend jaar gaan we 'beginnen'Dan wil ik eigenlijk tijdens de laatste weken zwangerschap en de eerste tijd als et kindje er is ook een bijrijder. Als het goed bevalt misschien wel voor permanent.
Dus misschien zijn er al mensen die er eens over na kunnen denken of een 7 jarige fries die op dit moment rechtgericht wordt en tegen die tijd mee op wedstrijd kan iets voor ze is
Ik wil dit gewoon op verzorgbasis en de persoon hoeft er niks aan te betalen, maar ik wil wel dat die verplicht 1 keer in de 2 weken (als ik helemaal niet kan rijden 1 keer in de week) les neemt bij mijn instructrice. Dat dan wel op eigen kosten (is 20 euro per les, dus vind ik nog wel meevallen).
Voor mij is belangrijk dat deze persoon lief is voor mijn paard (ik heb mijn paard nog nooit geslagen of geschopt want dat is gewoon niet nodig, hij is zo ontzettend respectvol). Hoor ik 1 keer van iemand iets anders dan is het gelijk afgelopen.
En ik ben heel erg van een schone, opgeruimde stal en kast en ik ben heel zuinig op mijn spullen.
Dus... Gegadigden?Begindatum is alleen nog onbekend
Zoek schreef:Bij ons is het alleen maar gratis, als ik wat ga vragen lachen ze me uit en komen ze helemaal niet.....
Enige wat ik wil is dat ze 2x in de maand een les nemen van € 40.- per les dus € 80.- per maand en dat is al te veel gevraagd......
Zoek schreef:Waarom ben ik zo dol op tinkers en een ander niet......pffff![]()
Wen_en_Jelle schreef:Ik moet straks ook even kijken hoe ik het ga doen... Mijn vriend en ik willen graag een kindje, begin volgend jaar gaan we 'beginnen'Dan wil ik eigenlijk tijdens de laatste weken zwangerschap en de eerste tijd als et kindje er is ook een bijrijder. Als het goed bevalt misschien wel voor permanent.
Dus misschien zijn er al mensen die er eens over na kunnen denken of een 7 jarige fries die op dit moment rechtgericht wordt en tegen die tijd mee op wedstrijd kan iets voor ze is
Ik wil dit gewoon op verzorgbasis en de persoon hoeft er niks aan te betalen, maar ik wil wel dat die verplicht 1 keer in de 2 weken (als ik helemaal niet kan rijden 1 keer in de week) les neemt bij mijn instructrice. Dat dan wel op eigen kosten (is 20 euro per les, dus vind ik nog wel meevallen).
Voor mij is belangrijk dat deze persoon lief is voor mijn paard (ik heb mijn paard nog nooit geslagen of geschopt want dat is gewoon niet nodig, hij is zo ontzettend respectvol). Hoor ik 1 keer van iemand iets anders dan is het gelijk afgelopen.
En ik ben heel erg van een schone, opgeruimde stal en kast en ik ben heel zuinig op mijn spullen.
Snackie schreef:Wen_en_jelle, alvast veel succes!
En de laatste periode van je zwangerschap zou ik niet beginnen, maar juist ruim daarvoor.
Juist omdat je ook iemand kan treffen die je niet bevalt, en da je dan op het laatst loopt en nog iemand moet gaan zoeken.
Daar zit je niet op te wachtten.
amyyy55 schreef:trustHim schreef:ik meld me ook eens hier in het topic.
Snap er echt niks van, ik bied echt een leuke pony aan, hoeft alleen maar leuke dingen gedaan te worden, niet mesten of wat dan ook. Mag rijden, longeren, knuffelen, poetsen maakt niet uit. Enige wat absoluut niet mag is van het erf af. Leeftijd vanaf 15 jaar. voor 2 of 3 vaste dagen in de week
Ik krijg alleen reacties van 11, 12 jarigen en dat vind ik gewoon te jong. Pony heeft wel iemand met iets ervaring en overwicht nodig
Snap ook niet waarom je nog niet iemand heb gevonden!
Thinka is harstikke leuk!![]()
Herken je me nog van fourwinds?
xsenny schreef:hoe lang je kan doorrijden met je zwangerschap is inderdaad verschillend per persoon .
de 1 mischien wel bijna tot op het einde ,
de ander mischien maar tot een week of 15 a 20 .
het is echt per persoon anders .
let er wel op dat als je zwanger bent en valt het zo het einde van je kindje zou kunnen betekenen..
dus denk om de veiligheid .
Zoek schreef:Bij ons is het alleen maar gratis, als ik wat ga vragen lachen ze me uit en komen ze helemaal niet.....
Enige wat ik wil is dat ze 2x in de maand een les nemen van € 40.- per les dus € 80.- per maand en dat is al te veel gevraagd......
xsenny schreef:Wen_en_Jelle schreef:Ik moet straks ook even kijken hoe ik het ga doen... Mijn vriend en ik willen graag een kindje, begin volgend jaar gaan we 'beginnen'Dan wil ik eigenlijk tijdens de laatste weken zwangerschap en de eerste tijd als et kindje er is ook een bijrijder. Als het goed bevalt misschien wel voor permanent.
Plus op een gegeven moment gaat het je niet meer echt lukken te rijden ben ik bang .
je lichaam veranderd door de zwangerschap en zit je niet meer fijn te paard hihih.
Ik ben vanaf het begin al gestopt met rijden ,
je weet immers maar nooit .
Ik denk dat je in de toekomst mischien inderdaad nog wel een bijrijder kan gebruiken .
ik merk het ook .
In het begin dacht ik ah ik red het wel .
Maar kinderen gaat veel energie en tijd in zitten dus een bijrijder is altijd handig vindt ik.