Dahlia schreef:Lianne86 schreef:En ze mag!!! Sowieso in de zomervakantie en na de vakantie is het even kijken hoe haar rooster is etc.Maar gaat dus goedkomen!!!
Jeeej! Ik ben iig happy ermee... We kennen haar al 4 jaar bijna, dus dat scheelt ook wel
Altijd fanatiek meisje geweest, zit qua verzorging gewoon op 1 lijn met ons, dus geen zinloze discussies meer! Happy!
En nu lekker vriendje wakker gaan maken en zo eens even een uurtje in de auto zitten om naar het paardje te gaanWe hebben iig mooi weer! *nog meer happy*
Wat fijn!!! Scheelt idd ook als je iemand al langer kent, geeft dan toch wel een vertrouwd gevoel!!
Hier een wat mindere ervaring..
Meisje wat al een andere pony op stal verzorgt, had een tijdje terug een briefje in mijn kastje gedaan. Dat ze heel graag bando ook erbij wilde verzorgen, voor 1 dag in de week. 12 jaar, maar ook altijd is haar moeder mee. Nou paar keer mee gepraat, hardstikke leuk en heb dus vandeweek een voerschema uitgeprint, omdat dat wat makkelijker is. Hoeveel biks hij krijgt, luzerne, mais, olie etc. Gister zou ze voor het eerst bando gaan doen met haar moeder..
Nu kom ik vanmiddag op stal, en er was nog 1 voerbakje over met voer erin (zet er altijd 1 extra klaar voor 'nood').. Zat er pulpbrok in ipv gewoon brok... M'n hart zat gelijk in m'n keel, dat heeft hij dus vanmorgen en vanmiddag gegeten... Ik heb gelijk de DA gebeld, en haar advies opgevolgd. Nu is het dus hopen dat hij geen koliek krijgt... Op stal houden ze hem vanavond ook in de gaten dus als er iets is wordt ik gebeld en ga ik meteen weer naar stal..
Gelijk dus een sms gestuurd dat ik geschrokken ben etc, en dat dit echt gevaarlijk is ivm verstopping, omdat het natuurlijk onwijs uitzet!
Ik heb 2 tonnen staan, 1 met slobber en mais (ook duidelijk op het voerschema gezet, dat hij altijd slobber mag als 'extra'), en in de andere ton zit pulpbrok, maar dat krijgt hij nu even niet omdat hij zn pulp vorige week niet op at.
En heb er ook bij gezet dat zijn biks in de gele zak zit, die dus bovenop de ton staat.
Ik snap echt dat dit niet expres is gedaan, maar wordt hier niet vrolijk van.. Aangezien ik het ook duidelijk op het schema heb gezet dat zijn biks in de gele zak zit.. Ik weet dus ook niet zo goed wat ik hier nou mee moet...![]()
En nu maar hopen dat hij geen last krijgt....
Wat naar! Fouten kunnen worden gemaakt, maar dit is wel een erge fout. Persoonlijk zou ik het nog een kans geven, maar aan de andere kant: het meisje is wel heel erg jong nog, en ondanks dat haar moeder er bij is... Last zeg.