Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
deviltjh schreef:Misschien lukt het dan wel,
Ik had eerst ook ongeveer zoiets als jou,
nooit wat gevonden,
in totaal 4 weken?? deze in gebruik,
1 x gesloten omdat ik niet meer zocht, en nu weer een nieuwe, en 2 weken later was het raak!
Kosseh,
misschien kun je reageren, en een reactie plaatsen dat je wel pas vanaf de vakantie kunt?
het is bijna weekend dus dan me ouders maar heel lief aangaan kijken kosseh schreef:deviltjh schreef:Misschien lukt het dan wel,
Ik had eerst ook ongeveer zoiets als jou,
nooit wat gevonden,
in totaal 4 weken?? deze in gebruik,
1 x gesloten omdat ik niet meer zocht, en nu weer een nieuwe, en 2 weken later was het raak!
Kosseh,
misschien kun je reageren, en een reactie plaatsen dat je wel pas vanaf de vakantie kunt?
Dat mag dus niet van me oudershet is bijna weekend dus dan me ouders maar heel lief aangaan kijken
Meestal antwoorden mensen toch niet gelijk de eerste dag, ik heb vaker meerdere dagen in zenuwen gezeten omdat ik zo graag wilde weten of ik mocht komen verzorgen. Dit bedenkend, lijken die zenuwen over je verzorgpony plus de zenuwen voor je examen wel een beetje too much, maar ik vind het op zich best kunnen. Het is niet zo dat je uren moet nadenken over een mailtje ofzo, dus het komt niet onder je examen te lijden lijkt mij. En dan inderdaad gewoon in je mailtje zetten dat je nu examen doet en dus niet gelijk al kan, maar dat hoeft eigenlijk niet eens per se, want in mijn ervaring word je toch niet binnen een week al uitgenodigd om eens te komen kijken.
als die toch niks uitgeeft.
beetje te weinig juist.
Anders wordt de kans steeds groter dat er al iemand voor gevonden is.

:D
...