Goeiemorgen, wat een weekend.. Eerste weekend dat ik niet sliep bij mijn vriendje in 2 maanden ofzo
Maargoed ik heb het gered
Gisteren gewerkt, s'middags kwam vriendje, en s'avonds naar vriendinnen, s'nachts naar Feestcafé. Vanmorgen geleerd en zometeen naar vriendlief als hij op tijd thuis is.
Heey ben gister uitgeweest, maar daarvoor moest ik naar het dorp geld pinnen, en had ik dus me nieuwe zwarte ballerina's zonder sokken ofzo aangedaan, binnen vijf minuten lag me hiel open, en aangezien ik nog ene kwartier moest lopen was het resultaat dat ik nu dus mank loop en me hele hiel openlicht pietsjt best wel
hier ook wel goed.. alleen achtelijk moe.. vanochtend om half 6 nog met iemand gesmst. en om hoelaat was het mar? half 10? wakker gebelt door marjolein ik kon mn mobiel wel uit het raam gooien
Gelukkig ben ik dna niet de enigste die moe is . heb ik ook altijd last van me vader belde me om half 9 op terwijl ik net van plan was om tot 12 te slapen ofzo.En aangezien ik niet meer kan slapen als ik eenmaal wakker ben tja.