Tijdens galop ZOEF de bak uit

Springen, basisparcour hindernis 5

http://s7.photobucket.com/albums/y275/d ... CN1029.flv
Barrage springen (met 2 weigeringen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
! Ga nu het filmpje kijken
(Met een heerlijk glas cola voor de weigeringen
. En oja! een broodje hamkaas
)
.
. Maar verder echt super! Je hebt echt een knap paard
. 

er zat geen rem op
. Zo'n paard heb ik dus ook! Maargoed, denk dat als er rustiger ging, en jij meer de controle had over de snelheid het foutloos zou zijn geweest
!
en foutloos 
. Ik ga je link bekijken
.
!
. Of vriendin opbellen of zij komt
.
.
) en ik ging evne nar de kleedkamer even 'plassen' werd dus drinken eten en toen terug
. Trok net de deur weer achter me dicht, hoorde ik me mobiel!! Ik schrok ik gauw naar me mobiel, thuis belde. Ik was even bang dat er wat met me moeder was, aangezien die niet helemaal lekker is een paar dagen en me zus thuis was. Me moeder liep te slapen boven hoorde ik later want het was me zus
. 'Ja euh lin' 'ja wat is er!! ben aan het gymen g*k!!' 'Je hamster is ontsnapt, en loopt momenteel los in de kamer' 'WAAAAAATTTTT' . Maar me oma zou eraan komen en de kooi even beplakken en doen en de hamster er weer in doen. en hem op de douche zetten waar die niet weg kan
. Me zus durft hem namelijk niet op te pakken! maar schrok me rot
. Wel mooi excuus voor gym
ontsnapte hamster 

hoe krijgen ze t voor elkaar 
dus even overleggen enzo..
Maaar t is zoown lekkerdier
. en er is een nu een heel mooi stippelhengstje bij, ben ik dat beest aan het voeren
. Springt die boven op die merrie! ik schrok me dood en lachte me kapot die l*l reek wel tot aan de grond en het hengstje zou nie groter zijn als 90cm
. Ik heb me echt bescheurd van het lachen!