Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..maar is nog niet zeker
Vanavond had ik les gehad maar ik kan dr nu dus niet heen. ik voel me al wel beter maar als ik telang ergens mee bezig ben krijg ik hoofdpijn...
Najah,, morgen benk weer helemaal beter hoop k.
maar heb nog even met n aantal mensjes gepraat
Een had dr slang net uit zn terrarium
ze heeft r eentje op school, echt zo gaaf
wij hebben er ook eentje gehad, die was alleen n stuk kleiner dan die. 

We hebben geen bak bij stal, wel rijd ik rond de 2x per maand in n bak. Maar meestal is t dan gewoon n beetje recreatief rijden, n paar sprongetjes of ik gooi m los.... Zeker in de winter is t handig, dan heeft ie me toch n energie!!! 

Dus zij de stal uit en ik het proberen.. Ff over zn hals geaaid en gelijk die kop naar beneden
Zo schattig..

Was wel ff wennen maja.. Er was ook een jongen met een jonge pony in de bak en die pony ging op gegeef moment steil omhoog
Was echt een eng maar super tof gezicht!!
schiet al aardig op..en daarna licht stap/draf werk doen 1 week en dan weer naar de kliniek en dan moet t als t goed is weer over zijn!! K hoop t
morgen naar de fysio met fire! 

En toen stond er een soort van tractor geval op een zandberg langs de weg. Nike is bang voor tractors/vrachtwagens, en eigelik alle grote dingen. Was ze toen we der de 1e keer langskwamen helemaal tegen aan het blazen, en uitwijken enz. De 2e keer week ze niet uit 

) en morgen ff winkele voor ons kerstgala
heb al heeeele mooi schoenen en jurk gezien

hopen dat het goed gaat! heb vandaag ook oefenparcour gesprongen, ging super! Thunder heeft alleen heeeel weinig vertrouwen met springen,
gelukkig gaan mn ouders binnenkort ook. Mn vader heeft nu gewoon al HP3 en HP4 gelezen
Normaal gesproken leest hij alleen zakelijke dingen, en als hij dan eens een boek leest, leest hij waargebeurde verhalen. Maarrrrr.... mn moeder en ik hebben hem besmet met het HP-virus
Hij is nu bezig met HP5. In de vakantie heeft hij ook de Da Vinci Code gelezen, terwijl 't m eerst niks leek. En nou kan hij niet genoeg krijgen van dat soort boeken
hij heeft ook al het Bernini mysterie gelezen