Dat is iets van tegenwoordig ja "Mag ik dit niet, dan ben ik weg"

alleen had ze niet verwacht dat wij zouden "Ok, veel plezier dan daag"....
Maar in de buurt van R'dam en Hoorn is toch best veel aanbod van verzorgsters? (Woon zelf in Zwijndrecht, dus zit nog wel eens te kijken, maar ik zie meer verzorgsters aangeboden dan paarden)... En wordt er een keer een paard aangeboden is het voor 40 euro per dag ofzo... (per maand per dag

)
Kijk ik bij mijn ouders in de buurt (Nuenen) dan is er een overschot aan paarden, als je niet gratis je paard aanbiedt, krijg je denk ik helemaal geen reactie, toen ik nog een advertentie had staan, sowieso weinig serieuze reacties gehad... Maar als ik al kijk, mijn verzorgster had er gewoon 3 om te rijden, dan kwam die van mij er nog bij... Dat maakt het zo "belachelijk" irritant :p Door de vraag (en ze dacht dat wij haar nodig hadden

) bedacht ze ook dat ze heel wat kon eisen/zeggen etc. En ik ben heel makkelijk en er kan veel... Maar er zijn gewoon grenzen... En de volgende heeft gewoon pech, want de grenzen zijn nu gewoon een stuk strenger geworden... (niet dat ik nu nog problemen verwacht hoor

maar toch...)
Ze had nog gevraagd of ze terug mocht komen etc. Is ze zaterdag op stal (want ze helpt nog bij de staleigenaresse...) 3x raden wie weer geen hoi/daag of wat dan ook zegt tegen mijn moeder en zusje... En dan jezelf afvragen waarom je ook echt niet meer terug hoeft te komen