Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:Dan heb je geluk, alleen gaat het niet alleen om de lessen. Ook alle andere afspraken moeten nagekomen worden en helaas zijn er heel veel verzorgsters die alleen willen rijden en meer niet.......
Hhilde schreef:Ik fiets ook ongeveer een half uur, moet nog even kijken hoelang het precies is. Doe gewoon muziek in m'n oren en dan gaat het altijd wel snel. Fiets op een weggetje met aan de rechterkant een kanaal en de linkerkant boerderijen, een dierenpension, heel veel mensen met paarden.. en aan de andere kant van het kanaal ook en daar ook nog een autoweg bij; heb dus altijd genoeg te zien onderweg. Als het niet snel genoeg gaat tel ik altijd bruggen enzo, dan gaat het nog snellerHeb het er wel voor over hoor! Vind ik juist wel lekker, even fietsen!
Zoek schreef:Bij ons is het alleen maar gratis, als ik wat ga vragen lachen ze me uit en komen ze helemaal niet.....
Enige wat ik wil is dat ze 2x in de maand een les nemen van € 40.- per les dus € 80.- per maand en dat is al te veel gevraagd......
Zoek schreef:Kijk die reacties krijg ik dus heel vaak.....het is geen "normale" dressuur les maar les op NH basis en die zijn nou eenmaal duurder dan een Orun instructrice. En ik vraag niets voor het verzorgen, bij de meeste moet je al bijna € 100.- per maand betalen voor twee keer pw rijden zonder les?