Ow wij hebben echt de leukste dingen meegemaakt... Ik loop naar de andere kant om het zadel tegen te houden... wil de muts die paarden komt inrijden aan de verkeerde kant opstappen... Mijn ezel is ideaal om mensen te laten proefrijden, doen ze iets niet goed, dat laat hij het merken (voor te veel vast --> staat ie stil, te hard of vaak aandrijven --> loopt ie onder je uit...) Maar echt.. mensen die hun benen niet kunnen stilhouden of met lichtrijden hun handen ook mee omhoognemen (en dan niet zo'n beetje ook) dat je denkt van "Waarom reageer je?"
Zelfs iemand gehad die kwam om jonge paarden in te rijden, en ze was bang op mijn pony... (Ok, hij was een beetje drukjes, zijn maatje stond op stal, dan is ie de eerste 3 minuten wat onrustig...) Maar een week later zat mijn buurmeisje erop van toen 10 ofzo

Ik zeg ook heel eerlijk dat ik niet alle reacties heb laten komen kijken... Mail wel netjes terug, maar stel tussendoor een paar vragen en komen die niet overeen met het antwoord dat ik wil horen dan is het gewoon "jammer"... Dus ik ben wel van het mailen en vragen stellen... beetje kijken of iemand op 1 lijn zit :p En de liegende mensen vallen dan door de mand...
(Geniaal.. mijn pony was de proefrijpony.. stalgenootje zei niet dat ie van mij was... had een meisje aan de telefoon.. "Ow daar heb ik nog ooit op gereden" (ik wist dat ze weg was gestuurd, ze was opdringerig, hij had der een keer betrapt op stal dat ze was gaan rijden, zonder dat wij er ook maar iets van wisten... en ze reed gewoon niet goed genoeg en ik mocht der sowieso niet... Ik kwam aan, was wat later en ze begon tegen mij te vertellen hoe fijn die pony was (ze kwam om een paard in te rijden, ik had niemand nodig\!!!) en dat ze voortaan op hem zou gaan rijden (PARDON!?) Maarja, had van stalgenootje al gehoord dat ze niet meer terug hoefde te komen

maar die verhalen was ze al aan het ophangen.. Ze had aan de telefoon niet door dat is het was.. En ze begon dus echt te liegen dat ze mijn paard een hele tijd gereden had "goh, op welke dagen dan, want ik reed hem toen ook" en allemaal dingen die niet klopte...

)