Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Ik had je advertentie nog niet gezien Chaos, maar ziet er goed uit. Idd wel veel keer bekeken en geen reacties? Het is dat ik het niet aandurf qua tijd, anders had het mij erg leuk geleken!
Marocje schreef:Matty_: Ik heb begrepen dat Friesland best lastig is, denk omdat de afstanden toch vaak groot zijn? Maar waarom moest je telkens weg dan? Vragen mensen eerst een verzorger en ben je dan overbodig, of was er bijv. geen klik?
Nixxs schreef:Vraagje aan de bijrijdsters, wat als het regent en je moet op de fiets komen ?
Kom je door weer en wind of zeg je die dag af ?
KimM1705 schreef:KMF schreef:HallooIk val ook even binnen!
Wat een lastig karwei om iemand een betrouwbaare stoere verzorger voor twee friesen te vinden hier in de buurt zeg...
Amper reacties, en er word ook een hoop aangeboden. Dat was vroeger wel anders!
Nog meer mensen die dit lastig vinden omgeving utrecht, schalkwijk?
Ik kom zelf uit houten, en ben lang op zoek geweest naar een leuk verzorgpaardje.
Maar wel een betrouwbare, omdat ik na een blessure weer het rijden aan het oppakken ben.
Door die rug blessure (en een borstverkleining) ben ik weer op zoek naar de juiste zit en dat maakt mij af en toe wat onzeker.
Dus ik zocht een paard om lessen mee te nemen...
Dat was lastig te vinden!!!!
Nu ga ik een Fjord uit tull en t waal 2 dagen in de week rijden.
Ik vind wel dat sommige een enorme bijdrage vragen zeg!!! 100 of meer voor 2 dagen en dan ook nog alles moeten doen (mesten stal en wei bijv.) vind ik echt te veel...
Heb je al iemand gevonden ondertussen voor je friese paarden?
Zal anders mij oren eens open doen!
Zoek schreef:pfff ik krijg nu al niemand laat staan als ik€ 90,- per paard vraag...
Wieldop schreef:Aan de eigenaren onder ons..
Wat vind jij belangrijker: dat een verzorgster betaalt óf dat de verzorgster goed voor je paard zorgt en een klik heeft met je paard?
Tigra_ schreef:Wieldop schreef:Aan de eigenaren onder ons..
Wat vind jij belangrijker: dat een verzorgster betaalt óf dat de verzorgster goed voor je paard zorgt en een klik heeft met je paard?
Allebei dan natuurlijk. Je vraag met een reden geld dus dat lijkt me de eerste eis en dan ga je kijken wie er past.
Niet dat ik geld zou vragen maar zou ik dat doen zou het natuurlijk onzin zijn om eerst te zeggen dat ze 100 euro per maand moeten betalen en als het klikt helemaal niets.
Als ik een advertentie zou plaatsen staat daar al bij dat er een vergoeding gevraagd wordt, als er dan iemand contact met je opneemt en zegt ik wil graag komen kijken of het klikt maar ik wil niets betalen laat je die persoon natuurlijk al niet komen hé. Persoonlijk valt zo iemand direct af want mensen die niet willen lezen heb je ook niets aan.
En voor de rest is het natuurlijk altijd belangrijk dat iemand goed is voor je paard dat is geen eis maar gewoon normaal dat je daar voor kiest.
Wieldop schreef:Tigra_ schreef:Allebei dan natuurlijk. Je vraag met een reden geld dus dat lijkt me de eerste eis en dan ga je kijken wie er past.
Niet dat ik geld zou vragen maar zou ik dat doen zou het natuurlijk onzin zijn om eerst te zeggen dat ze 100 euro per maand moeten betalen en als het klikt helemaal niets.
Als ik een advertentie zou plaatsen staat daar al bij dat er een vergoeding gevraagd wordt, als er dan iemand contact met je opneemt en zegt ik wil graag komen kijken of het klikt maar ik wil niets betalen laat je die persoon natuurlijk al niet komen hé. Persoonlijk valt zo iemand direct af want mensen die niet willen lezen heb je ook niets aan.
En voor de rest is het natuurlijk altijd belangrijk dat iemand goed is voor je paard dat is geen eis maar gewoon normaal dat je daar voor kiest.
Ik doelde meer op het feit wat de eigenaren belangrijker vinden, niet voor wat voor een verzorgster ze allemaal kunnen kiezen.
Als je echt geld problemen hebt, snap ik dat je iemand zoekt die je ondersteunt. Als je alles zelf kan betalen en een verzorgster zoekt, is dat geldbedrag dan echt zo belangrijk?