[/quote]Eigenlijk klinkt dit gewoon als een slecht opgevoede pony die altijd maar zijn gang kan gaan omdat baasje niet weet hoe te handelen. Hij zou wel eens een stuk hanteerbaarder kunnen worden van een bijrijdster die echt kan rijden in plaats van een verzorgster die hem de zoveelste knuffelsessie komt geven.
Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat een goede band opbouwen met je paard niet belangrijk is.
Wat weinig!
Ben wel heel blij met ze..
Het is helemaal geen ponder de strondt landje hoor. Maar ik vind het harstikke leuk om het te doen. Zo leer ik tenminste hoe ik het goed doe, ik heb hier zelf voor gekozen en trouwens je weet toch niet hoe het er hier uitziet?????? Noudan... En over dat mesten het word elke dag gedaan!
Niet iedere verzorgster vind het erg omdat te doen. Jij wel? Dan hou je dat voor jezelf maar ga geen conclusies trekken zonder na te denken wat een ander er van vind.

Ja alleen dat er de eerste tijd altijd iemand aanwezig is (ivm een val van mijn kant) en dat er de mogelijkheid is om minstens 1x id week te lessen, is dat zo raar?!