Oke, ik heb ontzettend veel gelezen
en weer vergeten
.
Ben in het weekend bij vriendin geweest, we hadden een Puzzelrit hier in de buurt. Bij ons vlakbij in een sorrt 'sgw'bos. Met waterbak sgw hidnernisse etc etc word ook altijd crossen gehouden
. Daar komt zo verslag van
.
Maar zag nog een vraag voorbij flitsen, Hoe me borsttuig beviel.
Nou super dus! De afneembaaremartigaal is iets te lang (Hey! er is iets te groot voor Fire, komt nie vaak voor
) Dus moet even nieuwe koop daarvoor
.
Maargoed de rit vandaag was super! het was de eerste keer dat ze samen met Jesper (paard van vriendin) op de trailer stond. Maar ging super. Rit ook, was toch wel gauw een kilometer of 15 denk ik wat we reden en Fire me3t haar oude lichaam beende Jesper goed bij, Ze wou telkens harder en ging super! Sprongetjes gingen ook super, boomstammen, op en af sprongen etc etc
. Waterbak ging ook goed, had niet verwacht dat ze erin zou gaan. Maar ze ging jesper netjes achterna. naar 1x op en neer erin te zijn geweest in stap en draf gingen we vol goede moed in galop erop af, Mevrouw staat op de rem en vliegt er met een diepe duik in!
. Ik helemaal zeiknat, water stond erg hoog, en zij schopte natuurlijk erg met haar benen
. Achja!
. Echt geslaagde dag
.
Ladyf hier op bokt heeft verschillende foto's gemaakt van de waterbak met haar spiegelreflexcamera! echt zo vet, dus zodra ik die heb. Plaats ik ze wel. Mits jullie dat willen!
Li: Gefeli
.