Pattypaard schreef:viewtopic.php?f=13&t=499041&hilit=&start=150 look hier ff. allemaal ff meedoen pleasezo krijgt mesastamp misschien haar paardje weer terug!
ikke niet snappen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pattypaard schreef:viewtopic.php?f=13&t=499041&hilit=&start=150 look hier ff. allemaal ff meedoen pleasezo krijgt mesastamp misschien haar paardje weer terug!
.immerslief schreef:patty paard waar is die actie dan voor.
ladyzwien dan val je wel op zech als je zoiets draagt. ik krijg mis een frondriem van Dabo hier op bokt die lijken me best wel mooi. http://narbella.mine.nu/tekoop.htm#frontriemen in de kleuren blauw lila en groen mis bling bling.
kga zo lekker rijden en huiswerk maken bah bah bah bah bah. en me msn doet het niet stomme sooi.

daar kan je een kerstwens invullen.
Sylleke schreef:Ikke ook niet.
Maar ik is blond.
Pfff, morgen natuurwetenschappen en dat kan ik niet, yuk.

gisteren vrij...nou ok.. alleen naar de bios geweest voor sinterklaas programma op school. Vandaag om 10 over half 1 uit en ik had de eerste 2 uur vrij. Morgen eerste 2 uur vrij, helaas wel tot 4 uur op school. Donderdag weer eerste 2 uur vrij en om 10 over 3 uit. En vrijdag hebben we de A-Lympiade en de wiskunde B-dag...heb ik vorig jaar al gedaan (ben blijven zitten) en had een 8, dus hoef ik hem niet over te doen
ik moet wel even op school komen, maar k mag al na n paar uurtjes weg... terwijl de rest van half 9 tot 4 uur een wiskunde PO aan t maken zijn