Kirsha schreef:Brendaaaa schreef:Als je een gratis paard kunt vinden, dan is er altijd wel íets mee heb ik ervaren toen ik zelf nog bijrijdster was; of het zijn paarden met een karakterprobleem, of de locatie is waardeloos oid. Echt een gratis paard op een fijne pensionstalling met leuke uitrijmogelijkheden en een bak , zonder dat de eigenaar er zelf niet meer op durft, heb ik niet gevonden gratis! De beste die ik had koste me idd wat geld...
Sorry maar dit is echt onzin. Mijn laatste verzorgpaard was gratis, mocht ik 5 dagen per week álles mee doen wat ik wilde, we hadden een binnenbak, warm water en de stal lag dicht bij het strand en de polder. En het paard had ook geen karakterprobleem.
En verder, vraag en aanbod... Hoe meer verzorgpaarden er worden aangeboden, des te meer keus heeft men en dan kun je inderdaad zeggen: 'Ik betaal niet' want er zijn dan ook genoeg verzorgpaarden gratis/goedkoper.
Ze heeft het over haar eigen ervaring. Dat kan geen onzin zijn. Jij hebt een andere ervaring...kan ook.