Achja, je kan maar weten wat je wil hé

Ik heb op deze gereageerd:
Citaat:
Beste,
Ik ben ..., ik ben op zoek naar een bijrijdpaard die ik mag verzorgen en bijrijden.Ik ben 15 jaar.
Ik rij in een manege en ook zelfstand thuis, maar helaas worden deze pony's te klein voor mij. Ik kan ook pony's bijrijden als ze niet te klein zijn want ik ben tamelijk groot.
Ik woon in ... te .... en zou heel graag in de buurt een bijrijdpaard vinden. Dus als u een bijrijdster nodig heeft, neem dan a.u.b. contact met mij op.
MVG ....
Heb dan berichtje gestuurd met de vraag wat zij als in de buurt zag en of ze interesse had in NH en ook bereid was les te nemen.
Kreeg ik terug:
Citaat:
Beste [naam],
Zeker heb ik interesse in Natural Horsemanship, dat is eigenlijk het liefste wat ik doe!
Bij andere mensen reed ik ook altijd bitloos maar helaas moest ik met zadel.
Het is natuurlijk wel leuk als je kan rijden maar dat hoeft helemaal niet veel te zijn.
De band met het paard vind ik nog altijd belangrijker ! Ik ben bereid om lessen te nemen.
Ik heb vervoer als het op een halfuurtje van ... ligt verder helaas niet, maar ik kan misschien nog
wel iets regelen. Waar is u stalling gelegen ?
MVG ...
Laat ik nu net op een half uurtje zitten

Dus heb een mail teruggestuurd met meer info over [***] en wat de bedoeling is enzo.
Ben benieuwd