Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 16:52

Nixxs schreef:
Dus het is niet onredelijk als ik van mijn verzorgster zou verwachten dat ze met wat slechter weer ook gewoon komt. En dan bedoel ik als het regent . Bij onweer of hagelbuien begrijp ik het heus wel en kom ik gewoon zelf.

Ik denk dat het er vanaf hangt hoe jij iets afgesproken heb.
Staan ze elders en heb jij vaste afspraken wbt het voeren ed dan vind ik wel dat je mag verwachten dat ze gaan anders moet je zelf gaan en jij moet toch ook door de regen. ;)
Ik zelf verwacht niet dat iemand komt als het pijpenstelen regent en ze staan buiten in de bagger te kijken, maar als ik bijv weg ben en ik heb van te voren afgesproken dat ze zouden komen voeren dan is het wel logisch dat ze dat dan ook gaan doen ook al regent het, hier staan ze dan wel aan huis dus als het om 8.00 regent kan ik ook om 9.00 gaan bij wijze van spreken dus dat is iets makkelijker.

eva0106

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:25

Ik ga morgen of woensdag kijken naar meerdere verzorgpony's voor o.d mennen, rijden, poetsen, beleren, manieren bij brengen enz.
*\o/*

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:17

Nixxs schreef:
Dus het is niet onredelijk als ik van mijn verzorgster zou verwachten dat ze met wat slechter weer ook gewoon komt. En dan bedoel ik als het regent . Bij onweer of hagelbuien begrijp ik het heus wel en kom ik gewoon zelf.

Ja hoor, met regen moeten ze ook gewoon verzorgt worden toch ;) Dat ze niet in de stromende regen hoeven rijden is wat anders :D

KimM1705

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:40

KMF schreef:
Halloo :) Ik val ook even binnen!

Wat een lastig karwei om iemand een betrouwbaare stoere verzorger voor twee friesen te vinden hier in de buurt zeg...
Amper reacties, en er word ook een hoop aangeboden. Dat was vroeger wel anders!

Nog meer mensen die dit lastig vinden omgeving utrecht, schalkwijk?

Ik kom zelf uit houten, en ben lang op zoek geweest naar een leuk verzorgpaardje.
Maar wel een betrouwbare, omdat ik na een blessure weer het rijden aan het oppakken ben.
Door die rug blessure (en een borstverkleining) ben ik weer op zoek naar de juiste zit en dat maakt mij af en toe wat onzeker.
Dus ik zocht een paard om lessen mee te nemen...
Dat was lastig te vinden!!!!
Nu ga ik een Fjord uit tull en t waal 2 dagen in de week rijden.

Ik vind wel dat sommige een enorme bijdrage vragen zeg!!! 100 of meer voor 2 dagen en dan ook nog alles moeten doen (mesten stal en wei bijv.) vind ik echt te veel...

Heb je al iemand gevonden ondertussen voor je friese paarden?
Zal anders mij oren eens open doen!

_Chip

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:23

Hallo!
Ik kom even binnenvallen. Ik ben zelf verzorgster van 2 superleuke paarden.
Ik zou eerst op 1 van de 2 gaan lessen, maar door medische omstandigheden van het paard gaat dit niet meer door. Ik reed eerst altijd op een manege, maar heb dit nu opgezegd. Omdat ik gewoon weet dat ik écht wil leren rijden, en niet op de manege manier. Nu heb ik een advertentie gezet, waar het ook wat duidelijk in staat uitgelegd, maar vroeg me af. Als 1 van jullie mijn advertentie zou tegen komen, zou je er op klikken? Zou jij zomaar een wild vreemde les aanbieden op je paard? E is het voor jullie verder duidelijk met wat er bedoeld word in m'n advertentie?

Of zou ik meer een advertentie moeten plaatsen met dat ik opzoek ben naar een bijrijdpaardje, waar ik op zou kunnen lessen? (ik wil m'n verzorgpaardjes hoe dan ook niet kwijt, dus ga t dan wel erg druk krijgen, maar met een naderende zomervakantie..?)

http://link.marktplaats.nl/566057156

Ik wil mn advertentie nu zo laten staan, en kijken of er binnen 3 weken een reactie komt en of dat echt de les is die ik zoek, lukt dat niet dan denk ik dat ik meer een bijrijdpaard gerichte advertentie ga plaatsen. Is dat verstandig?

Edit; alles is in overleg met de eigenaresse van m'n verzorgpaarden, zij heeft mij juist geholpen met de opzet, en een hele lieve reactie erbij geplaatst.

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:32

@Lauwttje: jammer dat je net te ver weg woont. Anders had je op mijn paard kunnen komen rijden.

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:33

Dankjewel voor je aanbod! Maar dat is indd net wat te ver weg.. Denk niet dat mijn ouders er blij mee zijn om me iedere week weg te brengen :P

Heb je misschien nog wat aan te merken aan mn advertentie?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:39

Ik vind het een goede en duidelijke advertentie, en ik denk dat wanneer iemand een bijrijder zoekt, juist zo'n bijrijder als jij bent zou willen hebben!

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:56

Nixxs schreef:
Vraagje aan de bijrijdsters, wat als het regent en je moet op de fiets komen ?
Kom je door weer en wind of zeg je die dag af ?

ik kijk dan op buienradar wanneer het droog word en ga dan langs haha, maar als het miezert ga ik sowieso. Als het pijpenstelen regent niet, maar dan staan ze hier ook buiten dus is het niet nodig en ze staan privé aan huis dus voor de rest is er niks waar ik me druk over hoef te maken :)

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 19:02

Nixxs schreef:
Vraagje aan de bijrijdsters, wat als het regent en je moet op de fiets komen ?
Kom je door weer en wind of zeg je die dag af ?

Ik ben laatst met een aardige regenbui naar stal gefietst, mijn vader heeft toen zelf aangeboden om mij op te halen *\o/*
Maar wat mij betreft fiets ik dan ook gewoon weer terug :j

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:14

@lauwwtje, ik zou alleen de titel even aanpassen, nu is het net alsof je lessen aanbied op je eigen paard.

Vandaag is mijn verzorgster gestopt. Haar moeder had heel lief een bosje bloemen, doosje merci en wat lekkers voor mijn pony meegenomen. Dat is toch wel heel leief :)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:25

daar zat ik ookal mee ja, zwz hoe ik de titel moest formuleren. ik heb bij marktplaats wel ingevuld gezoch. maar dat staat dr niet duidelijk bij ;p
hebje tips of ideeen? of hoef ik er alleen gezocht neer tezetten?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:04

Gezocht: verzorgpaard waar ik lessen op mag volgen?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:48

Heb alles bijgelezen maar ga niet reageren want dat is zoveel....

Ik heb ook nog steeds niet de juiste verzorgster gevonden en door tijdgebrek staat nu mijn ruin te koop dus wie weet er een fijn plekje voor hem |(

ChaosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:50

Nog 0 reacties op mijn ad op BoktMarkt. Hihi. :P

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:56

Schiet niet op...

janneke584

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:00

ik na bijna 4 maanden ook geen enkele reactie. Nou goed, 1 dan, maar die vergiste zich in de afstand. Voor pony's is het volgens mij nog moeilijker dan voor paarden.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:03

waarom is het voor de een zo verschrikkelijk moeilijk maar voor de ander zo onwijs makkelijk?? ik snap het soms niet meer....

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:23

Wat enorm Balen zoek.. maar te koop :oo heb je zo weinig tijd dan.. en is dat alleen wegens tijdgebrek..? want dat is wel heel naar :(:)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:36

Ik heb twee paarden die ik aan het beleren ben en ik merk aan mijn ruin dat hij meer aandacht nodig heeft en ik kan ze niet allebei zoveel aandacht geven. Als ik nu iemand had die me zou helpen zou het mss iets makkelijker zijn maar ik gun hem gewoon iemand die hem alle aandacht kan geven die hij verdient dus niet alleen maar geen tijd maar toch wel de hoofd oorzaak. En hij kan zo mooi lopen, zie hem echt wel in de sport komen en ik haal dat echt niet uit hem en eigenlijk vind ik dat ook wel zonde :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:39

Ik had je advertentie nog niet gezien Chaos, maar ziet er goed uit. Idd wel veel keer bekeken en geen reacties? Het is dat ik het niet aandurf qua tijd, anders had het mij erg leuk geleken!

En wat ontzettend balen Zoek!

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:46

Enorm Balen zoek.. Zo jammer dat je niet in de buurt woont.. had ik iig de zomer kunnen helpen ;)

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:53

Zoek schreef:
Heb alles bijgelezen maar ga niet reageren want dat is zoveel....

Ik heb ook nog steeds niet de juiste verzorgster gevonden en door tijdgebrek staat nu mijn ruin te koop dus wie weet er een fijn plekje voor hem |(

Ach... dat meen je niet |( Wat jammer nou... En hem laten leasen?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:03

niemand wil een verzorgpaard die nog zo groen is (alle mensen met de juiste ervaring kopen zelf een paard)......en gratis niet dus al helemaal betaald niet. En zou dat niet oneerlijk zijn? mijn keuze is gemaakt, ik ga op zoek naar een betere baas voor hem die hem alle aandacht kan geven die hij verdient!!

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 19:42

Zoek schreef:
niemand wil een verzorgpaard die nog zo groen is (alle mensen met de juiste ervaring kopen zelf een paard)......en gratis niet dus al helemaal betaald niet. En zou dat niet oneerlijk zijn? mijn keuze is gemaakt, ik ga op zoek naar een betere baas voor hem die hem alle aandacht kan geven die hij verdient!!

Veel sterkte ermee... het zal een moeilijke beslissing zijn geweest...