Ik heb net wel een leuke reactie gehad nav dit topic. Misschien gaat het dan toch nog lukken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zoek schreef:Jammer....er is altijd wel een reden waarom ze af zeggen, ik fietste vroeger een uur heen en een uur terug om bij mijn verzorgpony te komen nu lijkt een kwartier al te ver.....
Op naar de volgende!!
Lolacabana schreef:Ik vind afstand een hele goede reden hoor. Ik moet nu 10 minuten fietsen naar mijn eigen poown en dat vind ik al verNu in de zomer valt het wel mee, maar straks in de winter staat mijn auto vast dichter bij huis (staat nu verder weg omdat parkeren hier 10 euro per dag kost) en dan ga ik echt niet meer fietsen
En met het OV is het nog wel bereikbaar maar dat is ook niet om vrolijk van de worden.
Maaikee43 schreef:Ik heb zelf echt héle leuke verzorgpony's (shetlander en een fjord) waar we op onze dag alles mee mogen doen.
Vaak zitten we lekker te knuffelen, en een beetje vrijheidsdressuur. We mesten ook het land uit, geven voer, maken de hekken en de staldeuren roestvrij maken. Ik doe dit echt met plezier het enige nadeel het is maar 1 dag in de week wat ik echt heel jammer vind. Vandaag troffen we het land, paddock andere 2 landen, de bak en voor de stallen echt als een waterbak aan.. Naja pomp aangezet (zuigt het water weg) en toen druk aan de slag gegaanBen wel heel blij met ze..