smurffie schreef:halllooo![]()
felic.. ik heb t gewoon gedaanje voelt t inderdaad niet
AAAAAAAAAAAAAAAH

Zei k t niet..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:halllooo![]()
felic.. ik heb t gewoon gedaanje voelt t inderdaad niet
Ier schreef:Niet nieuw meer Felies, jij komt gewoon te weinig
Ier schreef:Toch wel dressuur gedaan, DA was optijd dus we konden op tijd weg.. Met inrijden was Lonan al beetje sterk
en de proef tjaa..
t ging gewoon niet echt lekker.
Het gras vond ie gewoon helemaal niks, peerde m met middegalop ineens de bak uit. Reageerde niet goed op mn kuit met wijken.. Majaa..
Had 161 punten, jury had commentaar over zn galop.. & zn balans met middedraf etc.
Daarna behendigheid, Jessica moest voor mij dus Lonan had het al een keer gedaan. Waardoor hij ook gemakkelijk achterwaarts de poortjes inging. Gingen ze klappen aan de kant.wilde die de brug niet over.. Naja volte en toen vol gas verder..
Daarna nog een keer vrijwillig meegedaan, omdat ze iemand te kort kwamenwederom vol gas
en iets minder goed, maar t telde toch niet mee.
Met dressuur dus laatste (van de 2) en Jessica was met behendigheid 6e en ik 2e met een tijd van 1.04
Daarna nog springen, ik eerst.. Bij 1 wilde die uitbreken, maar ik kreeg m er weer voor en zo het eerste parcour foutloos..
Ook bij Jessica eerste parcour foutloos. Hij was echt braaaaaf (en erg fanatiek), toen nog barrage.. maar hij wilde al wat minder springen.. En dus weigering op 2 en 4. En bij Jessica op 2 en 2x op 4..
Dus ik met springen 5e en Jessica 6e
Lonan heeft het echt super gedaanBen echt trots op 'm..
Was een zware dag voor hem!
Ier schreef:Gefeli nog met je 2e plaats Shaar!