Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(helaas was hij niet door naar de tweede dag, maar de buitenritten maakte alles goed
)
Nog even en zij heeft dit paard van haar grote broer afgepakt.

Toen haar broer als straf van zijn ouders niet naar dit paard mocht heeft zijn zusje haar voor het eerst gereden in een manegeles.
Sindsdien mag ze er wekelijks een keertje op, om de twee weken rijdt ze er een lesje mee.

.
Ze zeiden dat ik personeel zocht en mensen moest betalen. Vroeg geen bijdrage en er hoefde ook niet gemest te worden. Enigste “klusje” was 2 bakjes voer klaar zetten. Heb de advertentie er toe maar afgehaald. Inmiddels voorzien, maar het was een lange zoektocht. LDRD schreef:Ook hier ervaring inmiddels dat een handje hulp vinden bij de paarden niet eenvoudig is. Lijkt wel alsof Den Bosch en directe omgeving helemaal geen paardenliefhebbers heeft.
Zie mijn advertentie op de boktmarkt. Schrikt het feit dat er niet gereden kan worden dan zo af? Gaat het mensen alleen maar om het rijden? Wat denken jullie?
het leuke meisje met moeder zijn vandaag weer geweest, voor het eerst ging ze longeren en dat ging allemaal weer top, dus ik was weer helemaal tevreden. Krijg ik later een belletje van de moeder. Had een documenntje gemaakt met de regels (peesbeschermers om, zorgen dat er hooi ligt etc.) Absoluut niks geks en alles hadden we mondeling al besproken. Maar haar dochter vond de verantwoordelijkheid te groot en was bang dat er iets met de pony's zou gebeuren.. dus dan zou ze alleen maar gaan stressen en ze bv niet durven laten galoperen, bang dat ze uitglijden. Dan kent ze haar dochter natuurlijk goed genoeg, en gaat het plezier voor haar eraf. Ze last het nog even bezinken en hebben van de week nog contact maar oh kan wel huilen.. ik ben over een week al weg dus krijg nooit meer iemand anders gevonden
Golden_Angel schreef:Wat balen Casper!
Hey paarden eigenaren vraagje, ik heb morgenavond een afspraak staan voor kennismaking voor 2 paardjes bij ons in de buurt.
Nu ben ik vanacht enorm getroffen door buikgriep, het gaat al wat beter dus als het zo doorgaat zou ik er morgen wel heen kunnen voor kennismaken, maar rijden gaat hem morgen vrees ik nog niet worden.
Zou het jullie afknappen als ik een berichtje zou sturen dat ik graag kom kennismaken maar dat het rijden morgen nog niet gaat lukken?