Wat dingen gevraagd .. en dan kan ik aan de hand van dat antwoord nog zien wat ik doe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:[***] zoekt ...
Hallo,
Ik ben [***], een onzettend stoere, zelfzekere New Forest pony.
Ik zet dit hier omdat ik op zoek ben naar een leuk mens(je) die samen met mij aan de slag wil.
Mijn baasje heeft 2 pony's en vindt het moeilijk om ons allebei aandacht te geven, vooral omdat mijn vriendje problemen met vanalles heeft en daar dus meer tijd in kruipt.
Ik heb die problemen allemaal niet, maar dat betekent niet dat ik saai ben, zoals gezegd ben ik een hele stoere pony.
Wanneer je met mij aan de slag gaat zal je heel veel leren over het gedrag en lichaamstaal van paarden.
Ik ben erg goed in mensen dit aan te leren, maar ik leer je ook heel veel over je eigen lichaamstaal.
Daarnaast ben ik altijd in voor een spelletje, horse agility, rijden, springen, buitenrijden, alles is prima!
Maar hiervoor moet het natuurlijk wel klikken tussen ons, anders zal het nooit echt leuk worden.
Ik en mijn baasje zijn op zoek naar iemand die mij aandacht wil geven en met mij wil spelen.
Ook iemand die samen met mijn baasje en vriendje lessen wil volgen, om mijn gedrag en reacties nog beter te begrijpen.
Daarnaast is er ook veel tijd voor gewoon samen plezier maken. Er zorgen andere mensen voor mijn weide en stalletje dus hier moet jij je helemaal niks van aantrekken.
Enkel mij aandacht geven is wat ik zoek. Baasje zegt dat de les zo'n € 50 per maand zal kosten.
Dat is toch niks als je er zo'n superleuke pony als ik voor in de plaats krijgt?
Dus, wie heeft er interesse en wil mij leren kennen?
Stuur dan snel een berichtje naar mijn baasje en zij zal onze ontmoeting regelen.
Tot snel!
[***]
Ps: baasje vond dat ik dit ook nog moest laten zien, wat we zoal gaan doen in de toekomst ...
*filmpjes*