Dat water momenteel is echt een ramp voor de ruiter Rijden en longeren is de bak echt veel te nat voor. Gelukkig is het bij ons altijd na 1 a 2 dagen weer helemaal weg. Maar de paard... die vinden het leuk hoor! Lekker er doorheen racen en erin gaan staan stampen
Haha jaa dat is leuk als je paarden er zo mee omgaan! Ging een heel klein rondje op het erf lopen lagen kleine plasjes nou mevrouw stond er echt zo te kijken van moet ik dit leuk vinden?
PINK
Geplaatst: 18-07-11 23:02
Ja bij mij is het ook elke keer zeiknat, daar kan ik niks beginnen en Jeltje is een echt dama die wil er echt NIET door heen
Mijn meisje gaat er echt niet in liggen maar onze nieuwe vriend die rolt zo lang dat al zijn haar en sokken in de klit zitten en ik geen bontpaardje meer heb...hihihihi
Sharkj
Geplaatst: 18-07-11 23:04
(pfff vrouwen) Mijn pony vind het helemaal niet erg dat de bak nat is , maar die regen PFF oweee baas als je mij in de regen naar buiten gooid! gooi ik hem lekker toch buiten.. nou pfff oke oke: *kijkt op zijn niet-vrolijkst* loopt heel boos weg , stampt in de plas... mag ik al naar binnen!? Nee.. okee dan ga ik rennen "druppeltjes jullie krijgen mij lekker toch niet , nanana!"
haha dat vind jeltje dan weer totaal niet erg maar door plas oooh nee echt niet!
_PatriciaH
Geplaatst: 18-07-11 23:07
hihihihihihi die van mij staan in de zomer 24/7 buiten en staan er heel vaak als verzopen katjes bij maar als ze hedden kunnen kiezen weet ik niet wat ze deden!!
Sharkj
Geplaatst: 18-07-11 23:08
(gaan wel beetje offtopic , maar als ik eenmaal aan het rijden ben en het gaat regenen is het niet zo erg maar als ik ga rijden of losgooien en het regent , poeh dan is meneer boos)
Ontopic: Dit soort situaties bedoel ik ook met verzorgster kan niet rijden
haha ja we gaan idd beetje offtopic, misschien moeten we gewoon een topic open in HK waar we volop kunnen kletsen?
Hhilde
Geplaatst: 18-07-11 23:10
In het begin bij mijn nieuwe verzorgpony vond ik het best eng eerlijk te zijn, eigenlijk. Was bang dat de eigenaresse af zou knappen of me niet meer zou willen. Ze heeft namelijk deels merries, deels hengsten. Alleen ik heb nog nooit met hengsten gewerkt en was bang dat ze daar naar op zoek was, iemand met ervaring met hengsten. Ik heb ook weinig kennis van hengsten en aangezien het niet om kleintjes gaat (PREs en Knabstruppers) vond ik het gewoon alleen al veiliger te vertellen dat ik geen ervaring met hengsten heb. En daarbij, eerlijkheid duurt het langst en ik wilde een goede start maken, want de stal lijkt gewoon wel een pennydroom Dacht alvast aan mezelf terug op de fiets toen ik het zei. Eigenaresse reageerde veel beter dan ik had gehoopt: was geen probleem en die ervaring zou ik hier toch kunnen opdoen?
Dus daarom; als je naar je eventueel nieuwe verzorgpaard gaat; al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel! Wees daarom altijd eerlijk, je bespaart een hoop gedoe.
Dat bedoel ik Je kan nog zo hard liegen en zeggen dat je die ervaring wel heb , maar vroeg of laat komt het altijd naar boven. En al heb je die ervaring wel... dan is nog de hengst de andere hengst niet Denk dat ze allang blij waren dat je eerlijk was , en als hun je goed kunnen begeleiden geeft dat gewoon een goed gevoel.
Ik klets graag mee, maar reageer alleen maar in de avond...moet overdag werken en na het eten naar de paarden dus voordat ik thuis ben en mee kan kletsen....meestal gaan de andere zo snel dat ik het niet meer kan bij houden
Gister een meisje gehad die kwam rijden, misdraagd hij zich uitgerekend bij haar. Ze had hem goed in de hand, dus ik ben positief,. nu afwachtten wat ze er zelf van vind?
Zou dat ook met de vakantietijd te maken kunnen hebben, Zoek?
_PatriciaH
Geplaatst: 19-07-11 10:25
Ja dat denk ik wel, ga zelf ook weg dus begrijpelijk dat mensen nu niet reageren. Al is het hier wel heeeel moeilijk om iemand te vinden, er zijn veel te veel stallen dus iedereen kan kiezen wat hij/zij wil en daar val ik meestal buiten met mijn Tinkers en (rare ) Natural Horsemanship ideeën...hihihihihi