Ik ben de film van vakantie opd e pc aan eht zetten! Foto's komen ook nog wel. Maar met m'n zieke kop had ik geen zin te verkleinen en randjes te doen haha.
Haha leuk Robin! Wel jammer dat er net iemand wou gaan rijden, lief van dat hinnikje! Enne, this zeker dat ik morgen kom Robin. Of het moet keihard regenen Dusse hoelaat zulle we afspreke bij Oppe Stiene?
Ok haal ik wel Kom jij dan daar erges buiten staan? Weet namelijk niet waar ik me fiets neer moet poten en dan heen moet gaan. (Of als ik met de auto ben waar ik heen moet gaan dan ) Jepz waarschijnlijk wel. Of me vader brengt me en haalt me weer.. alleen denk niet dat tie dat doet mja, boeit niet
Haha alleen helpt dat nu niet zo omdat ik ehm niet zo geweldig op kan schieten met me pa. Hij doet dingen, ik zeg er (vriendelijk) iets van en dan begint hij direct over mij wat ik allemaal wel niet fout doe. Ja dan heb ik ook zoiets van laat maar . En nu iedere keer als ik iets vraag istie bezig van ja als je iets van me moet kan je wel aardig doen he. Terwijl ik écht altijd aardig tegen hem begin. Maarja, ik kan der begeve moment ook niet tegen dat hij dan over mij begint en dan kan ik niet meer aardig zijn nee Me moeder is vanmorge geopereert en die wil me morgen zeker weten niet brengen/halen. Dus word de fiets denk ik. Regen moet wegblijven