wat stom! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat stom!
hij heeft sinds n paar dagen zn rijbewijs 

immerslief schreef:Ik vertrouw Olga ook door en door, maar dat wil niet zeggen dat je er nooit af kan vallen...Ik heb ook geen veiligheidsbeugels. Maar zit meestal alleen met me teen in de de beugels. En immer vertrouw ik dus hij voelt dat ook aan.

Pattypaard schreef:GedragswetenschappenhahaZo leer je je voete noges goed te houde
Succes met leren dan,, Waarvoor heb je exame?(Volgens mij heb k iets gemist
)
.
. Citaat:Ik heb lekker m'n rijbewijs al.
. Ier schreef:Jenni > Durf je wel met m in de auto
Ik weet nog dat mn broer zn rijbewijs had..
KWammi mt zn autootj naar de manege
Want ik had ponykamp op mijn manege..
Ginge we ovr t kavelpas crosse..
Iedereen van ponykamp zo kijken (A)..
Okee we gingen ook met gillende banden weg

wel opgelet op de bodem hr
Later nog even samen met Virginia, verzorgster Syl, wat gereden met Liberty. Eerst zij even en toen later ik. Liberty is trouwens n shet×welsh merrie van 5 jaar en 1,05m hoog. Maar wij zijn echt beide minis en ze kan ons makkelijk houden
Ze vond t wel leuk
wel af en toe n beetje klooien, maar ja ze is ook nog niet echt goed ingereden, zijn we dus nu n beetje mee bezig. Ook weer wat fotootjes gemaakt natuurlijk
k heb al 25 euries van me opa's +oma's gekrege
zo jullie hebbe veel gepraat! ga ik allemaal niet lezen hor
pfff ben echt moe van t feessie
haha was egt leukk!
mjaa..zaterdag met fire naar de fysio!!
:D
. ladyzwien schreef:ik ga morgen sinterklaas vieren, dus ben benieuwd heb gister met gourmetten wel geld van me opa en oma gekregen en van me tante en oom:D
nou heb zaterdag wedstrijd dressuur in bedum het begint rond 9.40 en ben als 16de dus dat is een fijne tijd
Vorig jaar waren we te laat en zaten we dus allemaal verspreid in de zaal. Deze keer waren we als eerste in de zaal (Plaza in Nieuwegein). We zaten nu precies in t midden met heeel veel voetenruimte
.
. 
.
.
(op pony rijde van jonge uit de klas)