Lianne86 schreef:Ach ja.. negeer der nu even (ook niet netjes van mij, maar heb er even geen zin in)
Ik vind dat je het recht wel hebt om dat te doen, zij heeft iets gedaan wat niet mag en zegt daarna zelf dat ze stopt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carmenxoxo schreef:Lianne86 schreef:Ach ja.. negeer der nu even (ook niet netjes van mij, maar heb er even geen zin in)
Ik vind dat je het recht wel hebt om dat te doen, zij heeft iets gedaan wat niet mag en zegt daarna zelf dat ze stopt.
Jorinda schreef:JastieHorse schreef:Ik heb nog geen reacties op mijn advertentie. Blijkbaar is een pony waar je alleen mee mag buitenrijden niet goed genoegStaan ook zoveel vzpaarden op bokt en mp..
Hetzelfde probleem hier...
Loeslucker schreef:Misschien beetje rare vraag maar, wat vinden jullie eigenlijk allemaal belangrijk aan een bijrijder ? Standaard dingen als aan de regels houden begrijp ik maar hebben jullie nog specefieke dingen die jullie belangrijk vinden ?
Nienke_ schreef:[quote=@Loes, ik denk dat áls ik iemand zou zoeken (al ben ik nu zelf iemand die zoekt naar een verzorgpaard) ik het erg belangrijk is dat diegene vriendelijk is, zowel tegen paard als tegen jezelf. Het paard afwisseling geeft (wel binnen de grenzen die mogen) en weet/gevoel heeft voor hoe diegene met je paard om moet gaan.
Verwacht alleen niet meteen dat ze vanaf de eerste keer BOEM er meteen staan, want ik ben zelf op dat soort vlakken de eerste paar keren best onzeker. Wat ik wel/niet kan doen etc.