Lianne86 schreef:Ach ja.. negeer der nu even (ook niet netjes van mij, maar heb er even geen zin in)
Ik vind dat je het recht wel hebt om dat te doen, zij heeft iets gedaan wat niet mag en zegt daarna zelf dat ze stopt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Carmenxoxo schreef:Lianne86 schreef:Ach ja.. negeer der nu even (ook niet netjes van mij, maar heb er even geen zin in)
Ik vind dat je het recht wel hebt om dat te doen, zij heeft iets gedaan wat niet mag en zegt daarna zelf dat ze stopt.
Dus mjah... Maarja... Ik heb niets aan iemand die 1x der zin niet krijgt en roept "ik stop"; daar kan ik niet van op aan
En dat is het belangrijkste...
Wees blij dat je van zo iemand af bent, echt
Gewoon even kijken, het is ook lastig om opeens zo'n keuze te maken als verzorgster... (Hangt er ook af wat voor band je al hebt met het paardje natuurlijk). 
Dus ik ben daar ook heel eerlijk in, dat het niet altijd aan de verzorgster ligt... (Eigenaren die paarden maar veel brok blijven geven, paarden die daardoor druk blijven en dan de conclusie hebben "hij moet meer lopen, ik zoek een bijrijder" en dan nog maar meer gaan voeren, want hij loopt meer en zich afvragen waarom het paard druk blijft
nee, bijrijder doet het niet goed...) of gewoon totaal andere lijn zitten, sommige eigenaren vinden het goed als hun paard 24/7 in een stal staat... Tjah... Daar bots ik ook een beetje mee zeg ik heel eerlijk... Verzorgsters die overal de schuld van krijgen etc. 

Jorinda schreef:JastieHorse schreef:Ik heb nog geen reacties op mijn advertentie. Blijkbaar is een pony waar je alleen mee mag buitenrijden niet goed genoegStaan ook zoveel vzpaarden op bokt en mp..
Hetzelfde probleem hier...

Vind dat ze er nu wel heel lang omheen draait.
Dus ik hoop dat ik binnenkort iets hoor... En zo niet, dan niet...
) altijd de discussie "op de andere stal doen ze het zo....dus dat is beter"... Ja, daar voeren ze beschimmeld hooi, dus geweldige stal hoor en als ze daar alle paarden naar de slacht sturen, dan moet ik dat zeker ook doen omdat het "beter is, want zij doen het?!" Heb het ook helemaal gehad nog steeds
Ik zit me alleen af te vragen of ik nog een gesprek met haar moet aangaan of het gewoon zo even moet laten... Ik ken mezelf, ik ga ontzettend bitcherig overkomen
Dus wacht wel een keer en als ze contact met mijn moeder/zusje opneemt (ze kan namelijk niet bij de spullen, liggen thuis) dan maken die het nog wel een keer duidelijk
Heb elke vrijdag enkele uren vrij omdat me zoontje naar de oppas is en rijden,ach heb ik niet echt behoefte aan op t moment, t is leuk maar als t erbij kan dan alleen af en toe voor de lol als serieus,voel me net zo oude muts maar rijden vind ik op t moment helemaal niet belangrijk
maar dat is meer omdat je met een paard van 1,80 evenveel kunt
rijden is niet per se een must natuurlijk, maar soms is het wel fijn/leuk dat het kan :p Dus zou me dan lekker breed gaan oriënteren! Loeslucker schreef:Misschien beetje rare vraag maar, wat vinden jullie eigenlijk allemaal belangrijk aan een bijrijder ? Standaard dingen als aan de regels houden begrijp ik maar hebben jullie nog specefieke dingen die jullie belangrijk vinden ?
Nienke_ schreef:[quote=@Loes, ik denk dat áls ik iemand zou zoeken (al ben ik nu zelf iemand die zoekt naar een verzorgpaard) ik het erg belangrijk is dat diegene vriendelijk is, zowel tegen paard als tegen jezelf. Het paard afwisseling geeft (wel binnen de grenzen die mogen) en weet/gevoel heeft voor hoe diegene met je paard om moet gaan.
Verwacht alleen niet meteen dat ze vanaf de eerste keer BOEM er meteen staan, want ik ben zelf op dat soort vlakken de eerste paar keren best onzeker. Wat ik wel/niet kan doen etc.