Sheran schreef:Nog even een vraagje aan jullie! Ik zoek een serieuze verzorgster voor mijn paard voor in de vakantie. Denk je dat het helpt om een bedrag te vragen (ong 50 euro voor 2 maanden) om serieuzere mensen te krijgen? Of werkt dat ook niet? Ik wil graag iemand waar ik wel op kan vertrouwen en die het allemaal serieus neemt. Ik heb veel te veel ervaring met meisjes die het allemaal erg leuk lijkt maar die dan vervolgens niet komen... zou een geldbedrag een stok achter de deur zijn?
Voor dat bedrag heb je het paard trouwens 2 maanden vrijwel voor jezelf en hoef je niet uit te mesten etc.
Nee, denk het niet. Ik denk dat het lastig genoeg is om iemand te vinden die twee maanden volledig voor je paard wil zorgen om er daarna weer mee te stoppen. Tenzij je graag een schoolkind er mee alleen wil laten maar dan weet je ook niet wat voor paard je terug krijgt...Persoonlijk zou ik voor zo'n periode nog eerder overwegen het dier gewoon door een fijne ruiter te laten rijden en die persoon daar een bedragje voor te betalen.
Aanvulling: als ik zelf gevraagd zou worden voor zo'n periode, zou ik het niet voor niks doen in ieder geval. Ik ga geen tijd steken in een paard waar ik vervolgens zelf helemaal niets mee opschiet. Ik ga er dan wel vanuit dat ik 'm doortrain/beter/sterker achterlaat dan ik hem krijg.