Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Nog even een vraagje aan jullie! Ik zoek een serieuze verzorgster voor mijn paard voor in de vakantie. Denk je dat het helpt om een bedrag te vragen (ong 50 euro voor 2 maanden) om serieuzere mensen te krijgen? Of werkt dat ook niet? Ik wil graag iemand waar ik wel op kan vertrouwen en die het allemaal serieus neemt. Ik heb veel te veel ervaring met meisjes die het allemaal erg leuk lijkt maar die dan vervolgens niet komen... zou een geldbedrag een stok achter de deur zijn?
Voor dat bedrag heb je het paard trouwens 2 maanden vrijwel voor jezelf en hoef je niet uit te mesten etc.
Sheran schreef:Volledig voor mijn paard zorgen is het dan ook niet (dan zou ik het uiteraard ook niet vragen) - het is eigenlijk alleen beweging geven. Ik wil dat ze een beetje blijft lopen. Het hoeft ook geen hele goede ruiter te zijn, als hij/zij maar vriendelijk rijdt. Ik kan helaas geen bedragje missen om hem te laten doorrijden. Vind ik er een goede ruiter voor dan is dat natuurlijk super en die hoeft er ook niet voor te betalen natuurlijk. Maar die hebben meestal al een eigen paard om voor te zorgen
Booooo schreef:Ik ben al een hele tijd op zoek naar een paard waar ik wat meer mee kan, omdat ik graag wedstrijden zou willen rijden.. Helaas ook niet te vinden!
Kreeg gisteren een pb van een bokker dat ze er een had staan en voor €200 per maand hem wel mocht komen rijden
Lianne86 schreef:Ik blijf erbij dat ik nooit ga betalen voor een verzorgpaardHoefde vroeger niet, dus waarom nu wel? (En het is zo afhankelijk van waar je woont... hier is niets te vinden, waar mijn paard staat worden ze met bosjes aangeboden lijkt het wel
)