Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Nouja, eerder kon ze al niet komen omdat het miezerde, omdat ze ziek was (weet niet hoe erg), omdat ze het druk had met school (groep 8) en 1x smste ze dat ze ging(op een zaterdag) en 10min later had ze ineens toch geen tijd.
Ik kan gewoon niet er van uitgaan dat ze komt, da's gewoon irritant.
[***] schreef:Kennen jullie mij nog? Zo ja, zal ik jullie dan eens wat vertellen? Ik heb een bijrijdster
En ja, letterlijk een bijRIJDSTER ... Cobe wordt terug bereden![]()
Als je ze niet zoekt dan vind je zeMeisje van op stal, heeft zelf een shet maar is daar te groot voor en zocht eigenlijk een grotere pony om echt mee te kunnen rijden. En ik had toevallig een pony staan
Ik zei het eigenlijk half voor de grap, zo van "probeer maar eens op die van mij", maar dat ging goed joh!
Dus vanaf nu is zij de bijrijdster van Cobe, ze heeft er vandaag voor de 3e keer opgezeten en we zijn nog geen week verder (donderdag, zaterdag, vandaag). Heerlijk zo'n fanatiek meisje
Ze is 13 jaar, maar doet alles alleen, ik geef haar de sleutel van de zadelkast en hou haar met 1 oog in de gaten, maar alles van het deken afdoen en van de weide halen tot terug op de weide en deken weer op doet ze helemaal alleen. Dus jonge mensen ... het kan ... maar je moet de juiste instelling hebben
(de vorige was ook 12 jaar maar dat ging totaal niet, dus nu had ik ergens beetje schrik zeg maar, maar dat was totaal niet nodig).
PRECIIOUSx schreef:xSCWx en hoe is afgelopen met het meisje ?
xSCWx schreef:PRECIIOUSx schreef:xSCWx en hoe is afgelopen met het meisje ?
Ze had wel een snee in haar lip, zei dat het erg pijn deed. Heb het er bij gelaten...
Vandaag zei ze dat ze liever niet meer rijd omdat ze zichzelf te groot vind (klopt wel een beetje) en ze pijn aan haar benen krijgt van het rijden. Dus denk dat ze binnenkort een andere grotere verzorgpony gaat zoeken. Denk dat ze me niet meer zo lief vind haha (ben niet boos geworden hoor)
sander_lotte schreef:Zijn jullie kieskeurig bij het kiezen van een verzorgster/bijrijdster? Ik merk dat ik dat héél erg ben. Het probleem is dat ik niet zo snel iemand laat komen proberen, omdat ik weet dat ik het moeilijk vind om te zeggen dat ze niet meer hoeven te komenDus als mijn eerste indruk een twijfelgeval is, laat ik haar gewoon niet komen.
Hoe staan jullie hier tegenover?