Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar vind het zo sneu... en ik ben zo iemand die dan medelijden heeft als iemand zielig doet en alles... en mjah.. Aargh
ik heb 3 normale mensen gehad, 2 daarvan kregen een eigen paard, 3e bleek allergisch te zijn en moest stoppen... En de rest... (Ok, tel nu ook even de mensen mee die op stal liepen bij stal/huisgenootje, want toen deden we de paarden samen...) maar van stelende verzorgsters, naar liegende, naar "laten we hem gebruiken als pony waar ik vriendinnetjes les op kan geven, stiekem gaan rijden, stiekem naar buiten gaan, afspraken niet nakomen, alleen komen om te rijden, kan dat niet dan "liegen dat je gaat longeren" en al die zooi dat ik denk van... Waarom zou ik er nog aan beginnen? (en dan denk ik weer, hoe ontzettend blij ik zelf was met die kans die ik kreeg...)
Zo iemand ben je ook beter kwijt dan rijk hoor .. iemand die enkel haar eigen ding wil doen en niet wil luisteren naar degene die ook echt iets te zeggen hebben over het paard ...
)
Maar niet meer een paar x per week...
en nu afwachten.... Kieskeurig zijn en gewoon afwachten...
dan is het wel heel raar... Dus nu moet jij haar gaan vragen of?
tis graag of niet! (en ik mag me ondertussen ervaringsdeskundige met rampzalige verzorgsters noemen)

Ondertussen wat lijntjes uitgegooid (laten uitgooien) en enkele reacties gehad, maar voor veel wat te ver weg... Komt dus wel goed ooit... Geen haast... We zien wel... Het is niet per se nodig... maar dat ik het wil, zit in mijn hoofd
(Mams en zusje gaan grondwerken, longeren etc. dus op zich.. niemand nodig.. maar ik vind het wel zo fijn als er toch iemand bij is met net wat meer ervaring dan mams, die hem af en toe wat meer aanpakt...) Niet nodig, wel gewenst... zo ver ben ik nu... Misschien als ik niemand kan vinden, dat ik gewoon zeg "Niemand nodig"... It's all in my head 
)
Stoppen is stoppen... Ook al rijdt ze goed, jammer dan... Geen zin meer in discussies en alles die nergens over gaan... Ons paard, wij bepalen.. klaar... (Ik ga harder worden voortaan)
)