Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HalloDan schreef:Niet vervelend bedoeld maar:
Er staan wat dubbele dingen en foutjes in je advertentie, hij leest niet erg prettig eerlijk gezegd.
Wat ik me als eigenaar zou afvragen is waarom je geen bijdrage wil betalen, maar wél iedere dag kan/wil komen en wel lest op een manege met Haflingers waar je neem ik aan ook voor betaald?
Dan kan je dat geld van die lessen toch ook besteden aan je verzorgpaard?
lies1994 schreef:HalloDan schreef:Niet vervelend bedoeld maar:
Er staan wat dubbele dingen en foutjes in je advertentie, hij leest niet erg prettig eerlijk gezegd.
Wat ik me als eigenaar zou afvragen is waarom je geen bijdrage wil betalen, maar wél iedere dag kan/wil komen en wel lest op een manege met Haflingers waar je neem ik aan ook voor betaald?
Dan kan je dat geld van die lessen toch ook besteden aan je verzorgpaard?
Mag ik dan vragen wat er dubbel staat? En, wat is er onduidelijk aan dat ik niet de inkomsten heb om stallingvergoeding te kunnen betalen? Imo is inkomsten het geld dat je van je baan verdient en aangezien ik geen baan heb, heb ik die inkomsten niet.
En nee, dat lesgeld kan ik niet besteden aan een verzorgpaard. Ik rijd ook nogal eens 'vrij' op de haflingers en dan hoef ik niet te betalen. Ik les een keer in de week van mijn eigen geld (10 euro voor een privéles en ik heb 70 euro in de maand te besteden voor mijzelf. Dus dat betekend dat ik 30 euro voor eten en kleding over heb. Niet veel toch??)en lessen wil ik aanhouden om mijn vaardigheden te verbeteren. Ik kan best eens in de zoveel tijd een les met bijrijdpaard nemen maar dat vind ik toch een heel ander verhaal dan stallinggeld
HalloDan schreef:Ik zie dat je zelf al een typefoutje eruit hebt gehaald, maar dit staat dubbel. [u]Zelf heb ik verschillende soorten paarden gereden. Op de manege heb ik diverse pony's en paarden gereden. [/u]
Misschien een bijbaantje nemen als je echt graag wil zodat je iets kan bijdragen? Kwalitatieve lessen van een gediplomeerde instructie op een privépaard zijn al gauw 20 euro voor een half uur. En dat is toch wel het minste wat ik persoonlijk zou verwachten als eigenaar als je verder geen bijdrage betaald.