Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lolacabana schreef:Ik heb ook al weer een poosje een advertentie staan en de reacties die ik krijg zijn grotendeels om te huilen. Ik zoek gewoon iemand die het leuk vind om te verzorgen en zo af en toe ook te rijden, maar de eerste paar keer even een band wil opbouwen. Ik vraag geen bijdrage, al zit ik er nu aan te denken om dat wel te gaan doen. Maar helaas zit ik ook in een omgeving waar het aanbod van paarden hoger is dan het aanbod van bijrijders/verzorgers. Nog twee weken en dan verhuisd mijn bijrijder en moet ik alles zelf gaan doen. Nu nog kijken waar ik de tijd vandaan haal.
Zoek schreef:Ik vind het ook zeker fijner als mijn bijrijdster eerst vanaf de grond begint met gronwerk en heb ik er een goed gevoel bij mogen ze er van mij best eens opkruipen waar ik bij ben (kan ik gelijk zien hoe dat gaat), want rijden hoort er wel een beetje bij maar zie ik dat ze alleen daar voor komt dan is het snel klaar!!
Narya schreef:Natuurlijk komen die dagen/weken of maanden voor, maar als er helemaal geen uitzicht is op zelfs uitstappen, dan denk ik dat ik toch wel afhaak. En dat is toch wel bijna beschamend om toe te geven, als de ene na de andere potentiele verzorger roept dat wel of niet rijden ze niet uitmaakt
Sharkj schreef:@Susannex
Ik sta gemiddeld zelf 3 a 4 dagen in de week naast me paard I.P.V. dat ik erop ga zitten. Gewoon omdat het lekker is , band kweken en afwisseling voor het paardbeetje longeren , VD-en , spelen , vrijspringen enz.
Vind dat een verzorgster dat ook moet kunnen en begrijpen.
Zoek schreef:Toch lastig want we zijn het eigenlijk allemaal met elkaar eens, eerst een band opbouwen en leuke dingen doen vanaf de grond en daarna dan zien we wel verder. Maar als ik een reactie krijg is het nooit de juiste....zou je toch denken dat we vanaf hier de juiste verzorgster met dezelfde interesse moeten vinden als we het bijna allemaal zo met elkaar eens zijn....![]()