Ikke ook zo goed als altijd me haar los.Vorig jaar laatste tijd wel eens staart gehad.. Of halve staart. (Boven vast en onder los)
haha.. ik vind dat iedereen zijn eigen stijl moet hebben.. vind die stijl van jou wel cool. het laat zien wie je bent en dat je jezelf blijft
ik eigenlijk altijd mijn haar vast heel soms los, meestal zo in een soort knot, mar niet helemaal.. patty jij weet wat ik bedoel haha
mijn haar is best makkelijk..haal er sochtends ff borstel door heen vind k het wel best..na het fietsen is eht dan weer verrot.. maar dan doe k ff paar keer met mn handen er doorheen en dan vind k het best
Robin__ schreef:Oeeh zo'n zin in zondag! Jeanette haazen zien joehoee!! Ja ik weet ut Ikke ook zin in!! Is der nog iets bekend over de clinic??Mooi zinnetje An!
Pattypaard schreef:Haha zelfs dat met me hande doe ik niet eens An Vero: Over wie heb je ut? van haar stijl over ier.. met die skate broeken.. niets voor mij maar vind het er altijd leuk uitzien..weten jullie dat ik nu zit te typen met een vliegje op mijn beeldscherm