Golden_Angel schreef:En toen stond ik voor niks op stal..
Ze is vergeten dat we hadden afgesproken om 9 uur
En ik heb geen sleutels
Vervelend, maar kan gebeuren toch? Heb je een nieuwe afspraak kunnen maken? Misschien kun je de volgende keer een dag van te voren even nog een berichtje sturen met tot morgen oid
als je zo gaat doen kom je niet super volwassen over, maar ze zou wel veel verantwoordelijkheid krijgen. Aan de andere kant, ze durfde wel te rijden en heeft ook gement, ze weet wel van aanpakken. (Rijden geen niet soepel, maar snap wel dat je niet goed durft door te zetten de eerste keer). Twijfels dus.. ze vond m'n pony's heel leuk en het klikte ook wel denk ik, maar ze heeft minder ervaring dan ik dacht. Maar ik ben over een maand al weg dus heb wel een beetje haast erbij..
ze is een dame in de 20, en start dit jaar ook met de freestyle academie. Daarbij is ze voor haar beroep bezig met het verbeteren van de ruiterzit(houding) en balans... Heb contact met nog een dame (ook in de 20) met iets minder ervaring dan de ander, maar ook dat klinkt erg leuk en intressant. Ik denk dat ik haar ook wil langs laten komen. Zoveel keuzes om te maken, en ik wil ook geen overhaaste beslissingen maken
ik kijk in elk geval met wat (gezonde) spanning uit naar morgen
) maar ik twijfel heel weg of ze wel steek genoeg in haar schoenen staat. Mijn ruin kan zijn aandacht echt op eisen en je in hoeken zetten als je niet meteen in de leidersrol stapt. Mijn merrie die moet gewoon nog veel leren dus daar is ook veel duidelijkheid en consequentie bij nodig. Ze neemt snel een loopje met je. Dus het is heel dubbel..