ik vind het raar want sommige mensen worden juist betaald om voor ze te zorgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FabiDjester schreef:je kan vragen of je inplaats van geld betalen alle klusjes mag doen of een paar
ik vind het raar want sommige mensen worden juist betaald om voor ze te zorgen
Sees schreef:Ook € 100,- voor 2 dagen per week vind IK redelijk. Dat is alsnog slechts € 12,50 per keer. En dat voor iemand van 15 € 40,- veel geld is, heb ik geen boodschap aan. Dat is niet mijn probleem, dan moeten ze niet reageren op mijn advertentie
. Sowieso wil ik alleen volwassenen bij mijn paarden. Ik ben eerder geneigd om bij bestaande bijrijders het bedrag een keer te laten varen dan vooraf bij mensen die ik niet ken.
Lianne86 schreef:Ik ben alleen zo'n tut die ook als is het een verzorgpaard, zich nog overal druk om kan maken(nouja, DA kosten heb je niet, maar een nieuw zadel, nieuw hoofdstel, toch een keer een massage omdat ie een beetje vast zit... etc
Dus nee, voor mij is een verzorgpaard dan bijna even duur... En vind maar eens een verzorgpaard met zo veel vrijheid
is ook niet te doen..
DatBenIkNou schreef:En rij je met z'n 12-en rondjes in de bak......
Wij betalen alleen aan stalling al 325,-, tel daar hoefsmid, dierenarts en alle overige kosten eens bij op?! Zit je gauw aan de 400,- in de maand.