Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies1994 schreef:Sorry dat ik er zo tussen spring.
Hier is juist het tegenovergestelde, er zijn hier zo veel maneges/stallen maar er is geen enkel bijrijdpaard te vinden.
Dit wil ik omdat ik na mijn opleiding een eigen paard wil kopen maar voor dat ik die beslissing maak wil ik eerst de ervaring hebben met een bijrijdpaard. Dat ik al kan leren de verantwoordeijlheid te nemen.
Ik zoek een paard in oud-beijerland. Niet verder want dan ben ik afhankelijk van de bus en dan ga ik het qua tijd niet redden. Ik kan dan iedere avond komen en in de weekenden iedere middag/avond.
Ik zal hier denk ik niet veel mee bereiken maar niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar
jenn1988 schreef:heeft er iemand nog tips voor mijn advertentie?
ik mis de paardjes enorm en gaat mij zeker niet om het rijden
Citaat:Hallo allemaal,
Ik ben Jennifer de Rooij 24 jaar oud en woon in Hoofddorp.
Sinds December 2011 gestopt met lessen nemen op de manege ivm de kosten, maar ik heb altijd wel paarden verzorgd en lessen gevolgd zowel met verzorgpaarden als op de manege.
Inmiddels heb ik zo ongeveer 10 jaar rij ervaring opgedaan. Helaas heb ik op dit moment geen verzorgpaard maar ik mis dit ontzettend.
Waar ben ik naar op zoek:
- een paardje/pony ik ben zelf niet zo groot wel wat zwaarder.
- mag best een beetje eigenwijs zijn, hou alleen niet van het bokken en steigeren (kan natuurlijk altijd een keer gebeuren)
- Iemand waarbij het rijden niet noodzakelijk is, waarbij je eerst een band kan gaan opbouwen door middel van bijvoorbeeld grondwerk, wandelen, longeren.
Als het goed voelt wil ik er best de 1e keer een rondje mee rijden om te kijken hoe het voelt.
- helaas kan ik geen bijdrage leveren
- in de buurt van hoofddorp mag oa zijn in: nieuw-Vennep, Hoofddorp, Zwaanshoek enz
Wat mag je van mij verwachten:
- iemand die verantwoordelijk met je spullen en je paard/pony om zal gaan.
- iemand die door weer en wind zal komen.
- iemand die zegt wat ze er van vind en eerlijk zal zijn.
Dus ben je op zoek naar mij?
Laat het me dan weten.
Mail wordt altijd beantwoord.
HalloDan schreef:@Serendip: kan niet iedereen zijn geld wel beter besteden? Je kan nu eenmaal niet álles hebben voor niks? Leuke dingen/hobby's kosten geld? Je gaat toch ook niet naar de kartbaan en zegt: ik wil ff een uurtje karten want dat vind ik zo leuk maar ik heb geen zin er voor te betalen? Dan lachen ze je toch heus uit hoor?!
Ik vind het wat anders als je op een volledige 'doe het zelf stal' staat zonder luxe en waar je al 1,5 uur kwijt bent aan voeren, binnenhalen, stal ect. Maar op de luxere stallingen waar je bijna direct op een leuk sportpaard kan stappen? (ligt natuurlijk aan je ambities, maar dat vind ik een wezelijk verschil)
Tigra_ schreef:jenn1988 schreef:heeft er iemand nog tips voor mijn advertentie?
ik mis de paardjes enorm en gaat mij zeker niet om het rijden
Heb even je advertentie gelezen. Vindt het best netjes. Heb alleen wel wat dingen die mij klein beetje storen.
Zelf heb ik een beetje een "hekel" aan dat iemand veel "ik" gebruik aan het begin van de zin. Dat zijn jouw eerste 3 zinnen persoonlijk zou ik er meer een verhaal van maken dan Ik... Ik... Ik..... Weet niet waarom maar komt altijd een beetje raar over. Verder vindt ik ook irritant dat je zoveel enters gebruikt tussen je zinnen. Ik zou meer een verhaal maken dan een lijstje opsommen zoals het nu lijkt.
Wat ik dus zou doen is bv dit:Citaat:Hallo allemaal,
Ik ben Jennifer de Rooij 24 jaar oud en woon in Hoofddorp.
Sinds December 2011 gestopt met lessen nemen op de manege ivm de kosten, maar ik heb altijd wel paarden verzorgd en lessen gevolgd zowel met verzorgpaarden als op de manege.
Inmiddels heb ik zo ongeveer 10 jaar rij ervaring opgedaan. Helaas heb ik op dit moment geen verzorgpaard maar ik mis dit ontzettend.
Waar ben ik naar op zoek:
- een paardje/pony ik ben zelf niet zo groot wel wat zwaarder.
- mag best een beetje eigenwijs zijn, hou alleen niet van het bokken en steigeren (kan natuurlijk altijd een keer gebeuren)
- Iemand waarbij het rijden niet noodzakelijk is, waarbij je eerst een band kan gaan opbouwen door middel van bijvoorbeeld grondwerk, wandelen, longeren.
Als het goed voelt wil ik er best de 1e keer een rondje mee rijden om te kijken hoe het voelt.
- helaas kan ik geen bijdrage leveren
- in de buurt van hoofddorp mag oa zijn in: nieuw-Vennep, Hoofddorp, Zwaanshoek enz
Wat mag je van mij verwachten:
- iemand die verantwoordelijk met je spullen en je paard/pony om zal gaan.
- iemand die door weer en wind zal komen.
- iemand die zegt wat ze er van vind en eerlijk zal zijn.
Dus ben je op zoek naar mij?
Laat het me dan weten.
Mail wordt altijd beantwoord.
Zo lijkt het wat korter en duidelijker. Door de vele enters lijkt het een lang lijstje. Voor iedereen anders natuurlijk maar bovenstaande zou mij persoonlijk net even meer aanspreken dan wat je nu hebt.