Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, succes met zoeken!
Ze wonene beide echt heel dichtbij, binnen een km, dus dat is wel positief
Ze weten ook dat rijden er niet in zit, in ieder geval niet alleen. Als er gereden wordt doen we dat met zijn tweeën om te oefenen
Maar eerst wil ik een goede band met Isa opbouwen
Ben er gisteren heen gegaan om kennis te maken, te poetsen en te rijden en ik vond het echt geweldig. De eigenaresse was super lief en haar vriendin is ook echt geweldig. Ze zeiden dat ze aan de merrie konden zien dat ze zich bij mij fijn voelde en ze ontspande tijdens het rijden helemaal. Dat vinden ze het belangrijkste dus ik mag vaker komen
En aangezien ik ook net te horen heb gekregen dat ik ben aangenomen bij de Action moet alles goedkomen

naomi_mickey schreef:Ja dat heb ik ook heel vaak gehoord ja ! Maar wat ik bedoel is dat ook veel serieuze mensen zich aanbieden, met ervaring en verstand om het zo maar te zeggen en die zien zo'n advertentie en gaan reageren, dan verwacht je opseminst dat je een reactie terugkrijgt mocht het paard al bezet zijn, dat vind ik wel zo netjes, of de eigenaar haalt de advertentie weg. Die gevorderde denken dan ook na een tijdje; ja laat maar zitten want ik krijg toch nergens antwoord op terug.