naomi_mickey schreef:Ja dat heb ik ook heel vaak gehoord ja ! Maar wat ik bedoel is dat ook veel serieuze mensen zich aanbieden, met ervaring en verstand om het zo maar te zeggen en die zien zo'n advertentie en gaan reageren, dan verwacht je opseminst dat je een reactie terugkrijgt mocht het paard al bezet zijn, dat vind ik wel zo netjes, of de eigenaar haalt de advertentie weg. Die gevorderde denken dan ook na een tijdje; ja laat maar zitten want ik krijg toch nergens antwoord op terug.
Is erg vervelend voor beide partijen. Wij hebben het ook weleens gehad hoor. Mensen die een advertentie geplaatst hadden dat ze een paard zochten om te rijden/verzorgen, je stuurt een mail en van zo'n 3 personen nooit iets terug gehoord, advertentie heeft van 2 daarvan nog weken op MP gestaan, dan vraag ik me ook af ben je nu echt op zoek of niet. Je kan op z'n minst zeggen dat het te ver is als je dat vindt of dat je voorzien bent of gewoon dat het niet is wat je zoekt. Maar ik denk dat als je geen reactie terug krijgt je ook daar je conclusie uit kunt trekken en dat zo iemand niet geschikt is wil je van zo iemand die dus blijkbaar niet de moeite neemt een mail terug te sturen wel een paard verzorgen/bijrijden andersom precies hetzelfde zo'n persoon wil je toch niet aan je paard hebben dus dat zegt al genoeg over zo'n persoon, ze zullen hoogst waarschijnlijk niet betrouwbaar zijn.
Anderzijds wat ik dan weer nadeel vindt is dat sommige dus echt absoluut niet lezen wat er in een advertentie staat. Zo heb ik een tijd terug een advertentie geplaatst dat ik een bijrijder zocht. Jong paard, nog niet voldoende bevestigd onder het zadel dus echt een ervaren persoon. En van wat voor iemand kreeg ik een mail, tja van iemand die een maand of 3 á 4 op paardrijles zat op een manege. Ik heb wat terug gestuurd maar eigenlijk had ik zo iets waar doe ik de moeite voor als mensen blijkbaar niet eens lezen wat er in de advertentie staat. Wordt je ook wel een beetje moedeloos van eigenlijk.